Zor bir musteriyle nasil basa cikilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.105
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38

Zor bir müşteriyle nasıl başa çıkılır?​

Sinirli Müşteri İle Başa Çıkma Yöntemleri
- Sakin olun ve müşterinizi dinleyin. Bazı durumlarda kendinizi kontrol edemediğinizi hatırlıyorsunuzdur.
- Kendinizi onların yerine koyun.
- Olabildiğince sabırlı davranın.
- İletişim kurun ve sorunu tespit edin.
- Reddedemeyecekleri bir teklifte bulunun.
- Takip etmekten çekinmeyin.

Şikayete nasıl cevap verilir?​

Müşteri şikayetlerine etkili bir şekilde nasıl cevap verilir?
- Tamamen müşterinin yaşadığı deneyimini dinleyin.
- Özür dileyin.
- Çözüme odaklanın.
- Müşteriyi hızlı çözüm üretin.
- Müşteri şikayet etmeden siz daha önce şikayetleri bulun.
Müşterilerle İyi İletişimin 5 Altın Kuralı
- Müşterinin İhtiyaçlarını Karşılamak.
- Paylaşmak Önemsemektir!
- Müşterilerinizi Önemseyin.
- Müşterilerinizin İhtiyaçlarına Karşılık Verin.
- 3.Müşterilerin Hakkınızda Konuşmasını Sağlayın.
- Satış Başarısı Yakalayın.
- Olumlu bir Hava Yaratın.
- Cloudnames’te ne yapıyoruz.
Zor müşteri kimdir?
Satış sürecini sekteye uğratan, gerçekleşmemesine sebep olan, ikna olmada zorluk çıkaran müşteri tipine zor müşteri diyebiliriz.
Müşteri nasıl yönetilir?
Sorunu çözmek için izlediğiniz yoldan müşterinize bahsedin. Sorun ortadan kalktığında müşterinize durumu izah edin ve beklentisini karşılamak için gerekli değişiklikleri yaptığınızı belirtin. İleriye dönük güven verin. Etkin İletişimi Sürdürün: Süreci takip etmekten çekinmeyin, Müşteri iletişimin devamlılığını ister!

Karakola şikâyette bulunduktan sonra ne olur?​

Karakola gitmeniz durumunda şikayetçi olmak istediğinizi söylerseniz ilgili memur ifadenizi alacak ve bunu zapta geçirecektir. Olayı anlatmanızın ardından şikayetçi olduğunuzu ve uzlaşmak istemediğinizi beyan etmenizin ardından emniyetteki süreç tamamlanacak ve ifadeniz cumhuriyet savcılığına gönderilecektir.

Hakkımda suç duyurusu var ne yapmalıyım?​

Hakkınızda soruşturma olup olmadığını yetkili Cumhuriyet Başsavcılığına giderek sorgulatabilirsiniz. Diğer bir seçenek olarak da ifadeye çağırılma veya tarafınıza tebligat yapıldığında soruşturmadan haberdar olabilirsiniz. Süreçleri avukat yardımıyla yürütmenin yararınıza olacağı kanaatindeyiz.
1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.
 
Geri
Üst