Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Yonetici Asistani olmak icin hangi bolum okunmali?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.241
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Yönetici Asistanı olmak için hangi bölüm okunmalı?​

Nasıl Yönetici Asistanı Olunur? Yönetici asistanı olmak için resmi bir eğitim mecburiyeti bulunmamaktadır. Üniversitelerin iki yıllık eğitim veren Büro Yönetimi ve Sekreterlik önlisans bölümlerinden mezun olarak mesleğe adım atmak mümkündür. Ayrıca eğitim akademilerinin Büro Yönetimi sertifika programları mevcuttur.

Şirketlerde asistan nasıl olunur?​

Asistan olmak için üniversitelerin Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı gibi bölümlerinden mezun olmak gerekir. Dört yıllık lisans eğitimi alındıktan sonra asistan olunabilir. Dört yıllık farklı bir bölümden mezun olan kişiler de asistan olabilirler.
Günlük iş veya kişisel görevleri ile belirli bir kişiyi assiste eder. Bir asistan, toplantı, yazışmalar ve not alma zaman ve günlük yönetimi ile yardımcı olur. Kişisel asistanın rolü, telefon görüşmeleri yapmak, not almak, toplantıları organize etmek, e-posta iletilerine cevap vermektir.
Yönetici Asistanı seyahat eder mi?
Yönetici asistanının görevi her zaman kendini geliştirmek, geniş kapsamlı yöneticiler ortamının hızına ayak uydurmaktır. Günlük operasyonları yönetir, seyahat düzenlemelerini, getir götür işlerini yapar, toplantı ve randevuları ayarlarlar.
Ofis asistanı ne kadar maaş alır?
Özellikle en düşük asistan maaşı 2 bin 300 lira olarak belirleniyor. Özel sektörde ve devlet sektöründe çalışan asistanların ortalama maaşı 3 bin 430 lira olarak biliniyor. Aynı zamanda asistanlar da en yüksek 4 bin 900 lira maaş alıyorlar.

Yönetici asistanı olmak için resmi bir eğitim mecburiyeti bulunmamaktadır. Üniversitelerin iki yıllık eğitim veren Büro Yönetimi ve Sekreterlik önlisans bölümlerinden mezun olarak mesleğe adım atmak mümkündür. Ayrıca eğitim akademilerinin Büro Yönetimi sertifika programları mevcuttur.

Iyi bir yönetici asistanı olabilmek için kişide bulunması gereken yetenekler ve beceriler nelerdir?​

Başarılı bir yönetici asistanı aşağıdaki özelliklerin tümüne sahip olmalıdır.

Kimler yönetici asistanı olabilir?​

Üniversitelerin Büro Yönetimi ve Sekreterlik ön lisans bölümlerinden mezun olmak yönetici asistanlığı için yeterli olmaktadır. Yönetici asistanı olmak için ayrıca özel ve resmi bir eğitim şartı aranmamaktadır. Ancak eğitim akademileri Büro Yönetimi sertifikası vermektedir.
Diş Hekimi Asistanında Olması Gereken Özellikler
Yönetici Asistanı nasıl konuşmalı?
*Başarılı bir yönetici asistanı olabilmek için sözlü ve yazılı iletişim yeteneğinin üst seviyede olması gerekiyor. Zira mailleri ve telefonları doğru ve profesyonel bir şekilde cevaplamak, gelen konuklarla nazik, etkileyici, ikna edici konuşmalar yapmak bu işin önemli bir parçası.
Kişiye özel asistan nedir?
Kişisel asistan, bir iş türüdür. Günlük iş veya kişisel görevleri ile belirli bir kişiyi assiste eder. Bir asistan, toplantı, yazışmalar ve not alma zaman ve günlük yönetimi ile yardımcı olur.

Asistanlar neler yapar?​

Asistan, çeşitli idari sorumlulukları ve büro görevlerini yerine getirmekle sorumlu meslek grubuna verilen isimdir. Asistanın görevleri arasında, yöneticilere ve çalışanlara destek sağlamak, günlük ofis ihtiyaçlarında yardımcı olmak ve şirketin genel idari faaliyetlerini yönetmek bulunmaktadır.
 
Geri
Üst