AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Yeni Bir Urunun Tanıtımı Nasıl Yapılır?

haberci

Yeni Üye
Katılım
4 Şubat 2025
Mesajlar
51.379
Tepkime puanı
1
Puan
1
Siz ve meslektaşlarınız, yeni urununuzun hakkında son derece heyecanlısınız Soru şu, tuketicinin sizinle aynı heyecanı paylaşmasını nasıl sağlayacaksınız? Tanıtım, yeni urununuzu, fikrinizi ya da goruşunuzu dunyaya sunma oyunudur Yeni urun pazarlaması, sunduğunuz urun ve icinde bulunduğunuz pazar hakkında tam bir değerlendirme icermek zorundadır Yeni urunun tasarım surecindeki işlevselliğinden tanıtıma kadar, her kucuk gelişme urun lansmanında etkinliğinizi arttıracak Aşağıda piyasaya yeni bir urunu tanıtmak icin gerekli olan temel noktaları inceleyebilirsiniz:
Sunum ve Paketleme: Yeni urun tasarımı ve paketleme icin yatırım yapın Gorunuş her şeydir Herhangi bir satışın yuzde doksanını oluşturur Yeni urununuzun gorunuşu, olağan bir urun olsa bile dikkat cekici ve ilham verici olmalıdır Tasarım esnasında genel pazar gidişatını denetleyin ve rekabet ettiğiniz urunleri titizlikle inceleyin Urununuzun rekabet ettiğiniz diğer urunlerden daha iyi gorunmesini nasıl sağlarsınız? Urununuzun paketlemesi icin bir grafik tasarımcıya yatırım yapmalısınız Oldukca kucuk bir yatırım ile birlikte iyi bir şekilde paketlenmiş bir urun piyasada kaldığı surece tanıtım olanağı sağlar
Ticari Lansman: Yeni urunun tasarım aşaması tamamlandığında, urununuzu endustrinin ilgisine ve uygun dağıtıcılara sunmaya hazırsınızdır Tuketicilerin yeni urununuze olan tepkisini ve hangi endustrinin urununuzu daha hevesli bicimde karşıladığını gormek icin ticari ve tuketicilere yonelik olan fuarları arayıp bulunuz Fuarların kucuk veya buyuk, bolgesel veya uluslararası olması fark etmez, pazarlama ve dağıtım ağınız zayıfsa fuarlar pahalı olmayan urun pazarlama fırsatlarıdır
Yeni Urun Lansmanını Halka Acmak: Once urununuzun yonetimi ve sunumuyla uğraştınız, şimdi urun lansmanınızı daha geniş bir tuketici pazarına hazırlayabilirsiniz Kuresel ya da bolgesel dağıtımı hedefleyip hedeflemediğinize bakmaksızın dort basit urun pazarlama kategorisinde bu durumu değerlendirebiliriz
İnternet: İnternet şimdi geniş erişim olanağı sağlayan, pahalı olmayan bir urun pazarlama aracıdır İyi bir html programcısına yatırım yapın, urununuzu ozetleyip basitce tanıtımını yapacak tasarımcıya sahip olun Yeni urununuz ve onun meziyetlerini sergilemek icin bloglar ve internet uzerinden verme fırsatlarını aklınızda bulundurun
Video: Gormek inanmak, inanmak satın almaktır Urununuzun video ile tanıtımı icin bir profesyonel ile calışın Web sayfanızda gostermeniz icin kucuk bir klip, mağazanızın onunde dondurmek icin bir video veya bolgesel televizyonun kampanyası icin yaratıcı bir filmi tasarlatabilirsiniz Urununuzu ve pazarını duşununun, ardından pazarı izleyen tuketicilere yonelik bir senaryo oluşturun
Radyo: Diğer kitle iletişim araclarından gelen tum rekabete rağmen, ozellikle maliyeti acısından radyo mukemmel bir tanıtım kaynağıdır Bircok radyo istasyonu canlı yayın sunucuları ile tanıtım olanağı sağlar, yazarları da urununuze ve dinleyenlerine ozel kampanyaları oluştururlar
Yazılı Basın: Yeni urununuzu tanıtmak icin tum diğer cabalarınızda da olduğu gibi, hangi pazara yonelik olduğunuzu dikkate alın Potansiyel muşterilerinize en iyi nerede ve nasıl ulaşacaksınız Tum yerel gazetelerde yer almak geniş bir alan acısından tek buyuk bolgesel bir gazetede yer almaktan daha iyi olabilir ya da durumun tam tersi de gecerli olabilir
İmkanlarınız doğrultusunda tuketici pazarına urununuz ile ilgili heyecanınızı anlatın Pazarı değiştiremezsiniz ama onu oğrenebilirsiniz Yeni urun geliştirme ve yeni urun lansmanı mekanizmalarını kullanarak urununuzu pazardaki doldurulmayı can atarak bekleyen boşluğa gore şekillendirin
 

Similar threads

Geri
Üst