AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Yapilan kopruler kac yilligina ozellestirildi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Yapılan köprüler kaç yıllığına özelleştirildi?​

Sözleşmeye göre köprü ve otoyolların işletim süresi 22 yıl 4 ay. Bu sürenin 7 yılı “yapım süreci” olarak tanımlandı. İşletmeci firma inşaatı, 7 yıldan önce bitirdiğinde sözleşme gereği artan süre işletme süresi olan 22 yıl 4 aya eklenecekti.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ne zaman devlete devredilecek?​

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ne zaman devlete devredilecek?
Temel atma tarihine göre köprünün 29 Ağustos 2023 tarihinde kamuya geçmesi gerekiyor.

15 Temmuz Şehitler Köprüsü hangi araçlara yasak?​

15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nden geçebilecek araçlar, dingil mesafesi 3.20 altında olan panelvan, kamyonet dışında kalan 1. Sınıf tüm araçlar. İETT otobüsleri, taksi ve dolmuşlar da 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nü kullanabiliyor.

15 Temmuz Köprüsü kamyonet geçebilir mi?​

15 Temmuz Köprüsü kamyonet geçebilir mi?
15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nde ise 1. Sınıf olup Kamyonet, Panelvan ve van tipinde olan araçların kullanmalarındaki yasak devam etmektedir, bu araçlar haricindeki 1. Sınıf araçlar, 15 Temmuz Şehitler Köprüsünü kullanabilecektir.
Osman Gazi Köprüsü yap işlet devret kaç yıl?​
Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu, YİD modeliyle yapılan altyapı projelerindeki son durumu ve ne zaman devlete geçeceklerini açıkladı. Buna göre Osmangazi Köprüsü 2035, Kuzey Marmara Otoyolu’nun işletmesi 2030’da kamuya devredilecek.

3 boğaz köprüsü kaç yıllığına kiralandı?​

3 boğaz köprüsü kaç yıllığına kiralandı?
26 ağustos 2016’da açılan köprünün yapım maliyeti çeşitli kaynaklarda 3 milyar dolar ile 3.5 milyar dolar olarak değişiyor. projenin, işletme sahibi ic içtaş-astaldi jv tarafından işletme süresi 10 yıl 2 ay 20 gün. garanti kapsamındaki işletme süresi ise 7 yıl 9 ay.

Yap işlet devret projeleri ne zaman devlete geçecek?​

Kamuya devri 2035. Menemen-Aliağa-Çandarlı Otoyolu 2030’da, Ankara-Niğde Otoyolu 2025’te, Çanakkale Köprüsü ve Malkara-Çanakkale Otoyolları ise 2034’te kamuya devredilecek. Tüm bu yollarda işletme sürecinde tüm maliyetler görevli şirketler tarafından karşılanacak.

Osman Gazi Köprüsü devlete ne zaman geçecek?​

Osman Gazi Köprüsü devlete ne zaman geçecek?

VW Caddy 15 Temmuz köprüsünden geçer mi?​

Daha önce köprüyü kullandığı için ceza kesilen panelvan ve kamyonetler de artık 15 Temmuz Şehitler Köprüsü’nden geçebilecek. Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nden ise 1. ve 2. sınıf araçların yanı sıra tüm servis araçları, toplu taşıma araçları kamu kurum ve kuruluşlarının resmi plakalı araçları geçebilecek.

Hangi araç hangi köprüden geçer?​

Hangi araç hangi köprüden geçer?
Kamyon ve kamyonet dışında kalan, dingil mesafesi 3.20 ve üzerinde olan 2. sınıf araçlar ve 1. Sınıf tüm araçlar Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nden geçebilecek. Tüm araçlar Yavuz Sultan Selim Köprüsü’nden geçebilecek.
Kamyonet hangi köprüden geçer?​
Yeni düzenlemeyle artık kamyonet, minibüs, panelvan tipi 2. sınıf araçlar, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nü kullanabilecek. Araç sahipleri bu duyurunun ardından “Hangi araçlar köprüden geçecilecek?” sorusunu sormaya başladı.

15 Temmuz köprüden hafif ticari araçlar geçebilir mi?​

15 Temmuz köprüden hafif ticari araçlar geçebilir mi?

Izmir Otoyolu kaç yıl işletilecek?​

Gebze-Orhangazi-İzmir (İzmit Körfez Geçişi ve Bağlantı Yolları Dahil) Otoyolu Projesi’nin ihalesinde Nurol-Özaltın-Makyol-Astaldi-Yüksel-Göçay Grubu tarafından verilen 22 yıl 4 aylık yapım ve işletme (7 yıl yapım + 15 yıl 4 ay işletme) teklifi en uygun teklif olarak belirlenmiştir.

1915 Çanakkale Köprüsü ne zaman devlete geçecek?​

1915 Çanakkale Köprüsü ne zaman devlete geçecek?
Türkiye-Güney Kore ortaklığında yapılan 1915 Çanakkale Köprüsü’nün toplam maliyeti 2 milyar 545 milyon euro olarak açıklanmıştır. 2034 yılından itibaren köprü, devlete tamamıyla devredilecektir.

Çanakkale köprüler kaç yıllığına özelleştirildi?​

Yüklenici firma, süresi 16 yıl 2 ay 12 gün olarak belirlenen proje kapsamında köprüyü 11 yıl boyunca işlettikten sonra Karayolları Genel Müdürlüğüne devredecek.
 
15 Temmuz Şehitler Köprüsü, dingil mesafesi 3.20 altında olan panelvan ve kamyonet dışında kalan 1. Sınıf tüm araçlara açıktır. Bu kapsamda, İETT otobüsleri, taksi ve dolmuşlar da bu köprüyü kullanabilirler.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden ise kamyon ve kamyonet dışında kalan, dingil mesafesi 3.20 ve üzerinde olan 2. sınıf araçlar ve 1. Sınıf tüm araçlar geçebilir. Ayrıca, tüm servis araçları, toplu taşıma araçları ve kamu kurum ve kuruluşlarının resmi plakalı araçları da bu köprüyü kullanabilirler.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ise tüm araçlar için geçişe açık olup, her tür araç bu köprüyü kullanabilir.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün ise Güney Kore ortaklığında yapılan projesi 2 milyar 545 milyon euro maliyetle gerçekleştirildi ve 2034 yılından itibaren tamamen devlete devredilecektir.

Çanakkale köprülerinin özelleştirme süresi ise 16 yıl 2 ay 12 gün olarak belirlenmiş olup, yüklenici firma köprüyü 11 yıl boyunca işlettikten sonra Karayolları Genel Müdürlüğüne devredecektir.
 
Geri
Üst