- Konu Yazar
- #1
Yansıtıcı rapor ne demek?
Yansıtıcı Yazma, geçmiş deneyimlerin kişinin görüş ve yaklaşımlarında ne şekilde bir değişim gerçekleştirmiş olduğunun anlatıldığı değerlerin, duyguların, yorumların ve kişisel bir dilin kullanıldığı bir yazım türüdür.Yansıtıcı günlük nedir?
Ersözlü ve Kazu’nun (2011) da belirttiği gibi yansıtıcı günlükler, öğretmen adaylarının neyi bilip bilmediklerini, ne düzeyde anladıklarını, zayıf ve güçlü yönlerinin neler olduğunu, kendi öğrenmelerine ilişkin ne tür bilgilere sahip olduklarını, kullandıkları stratejilerin ve amaçlarının neler olduğunu ve bunlara ne …Yansıtıcı günlük, herhangi bir günlükten farklı olarak, verilen bir olayla ilgili duygu, düşünce ve deneyimlerinizi paylaştığınız günlüklerdir. Yansıtıcı günlük, Sizinle, öğretim elemanı arasında iletişim kurmanın bir yoludur.
Yansıtıcı düşünme becerisi ne demek?
Yansıtıcı düşünme becerisi ne demek?Yansıtıcı düşünme, geçmiş deneyimlere dayanarak kararlar alma veya geçmiş olaylardan ilham alma sürecidir.
Yansıtıcı düşünme raporu nedir?
Yansıtıcı düşünme raporu nedir?yansıtıcı düşünme; hipotezler oluşturma, hipotezler üzerinde çalışma ve test etme, tümevarım yoluyla veri toplama ve tümdengelimci yaklaşımla sonuçlara ulaşmayı içeren bir üst düzey düşünme becerisidir. yansıtıcı düşünme problemlere gerçek çözüm bulurken ve sağlıklı kararlar verirken bireye yardımcı olur.
Öğrenme günlükleri nedir?
Öğrenme günlüğü en basit tarifi ile öğrenme için yazılan yazıların bir araya getirilmesidir. Buradaki önemli nokta öğrencinin öğrendiğini göstermekten ziyade öğrenmek için yazı yazmasıdır. Diğer bir deyişle bir otantik öğrenme fırsatıdır.Yansıtıcı düşünmenin özellikleri nelerdir?
Yansıtıcı düşünme ile olaylara ve olgulara karşı olumlu duygular ve inançlar geliştirmek mümkün olmaktadır. Bunun yanında olgular ile olaylar mantıksal olarak uygunluğuna göre kabul edilmektedir. Yansıtıcı düşünme, inançların doğasına, temeline ve koşullarına göre araştırmalar yapılmasını uygun görmektedir.Yansıtıcı düşünme bireyin yaşamı boyunca nasıl değişeceğini düşünmenin bir yoludur. Yansıtıcı düşünme, öğretmene ve öğrenciye dolayısıyla topluma birçok yarar sağlar. Yansıtıcı düşünmenin öğretmene sağladığı yararlar; Öğretme-öğrenme yaşantılarının etkililiği üzerinde düşünmeye yönlendirir.