AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Yansitici ogretmen nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Yansıtıcı öğretmen nedir?​

Yansıtıcı düşünmenin, öğretmenler açısından incelendiğinde, öğretmenlerin sınıf içerisindeki uygulamalarını anlamaları ve davranışlarının farkında olmalarını sağlayarak eğitim-öğretimdeki performanslarını arttırmalarına yardımcı olduğu söylenebilir (Alp & Şahin Taşkın, 2008, s. 313).

Yansıtma stratejisi nedir?​

Yansıtma daha önceden yapılandırılmış deneyimi yeni yapılandırılan eylemlere dönüştürmedir. Bu dönüşüm profesyonel bir uygulamadır. Dewey (1910, s.78) eğitimin temel amacının bireylere yansıtma alışkanlığı kazanmada yardımcı olmak olduğunu vurgulamış ve yolları bulmaları gerektiğini ifade etmiştir.
Yansıtıcı inceleme ne demek?
64 Yansıtıcı düşünme, herhangi bir inancın veya faraziye halindeki bilgilerin, kanıtlar ışığında inceden inceye sürekli ve kesin bir şekilde incelenmesidir16. Yansıtıcı inceleme yaklaşımının odak noktasını araştırma-inceleme ve problem çözme oluşturur. Yöntem olarak sosyal bilim yaklaşımına benzer.
Yansıtıcı makale nedir?
Yansıtıcı Yazma, geçmiş deneyimlerin kişinin görüş ve yaklaşımlarında ne şekilde bir değişim gerçekleştirmiş olduğunun anlatıldığı değerlerin, duyguların, yorumların ve kişisel bir dilin kullanıldığı bir yazım türüdür.

Mikro öğretim yönteminin faydaları nelerdir?​

Mikro öğretim, aynen biyolojide kullanımı söz konusu olan mikroskop gibi, öğretmen adaylarına güvenli bir atmosferde, kısa süren ve dar içerikler kapsamında temel öğretmenlik becerileri göstermelerine ve bu doğrultuda sergilemiş oldukları performans ile alakalı olarak bilgi kazanmalarına ve öğretmenlik kabiliyetlerini …

Mikro öğretim Nedir makale?​

Deniz (1993), mikro-öğretimi normal öğretme-öğrenme süreçlerinin karmaşıklığını basite indirgemek için kullanılan, bir labaratuvar yöntemi olarak tanımlamıştır. Rıza (1990) mikro öğretimi belirlenmiş belli öğretim becerilerini, sınırlı durumlarda uygulamayı esas alan kayıtlı bir uygulama sistemi olarak tanımlamaktadır.
 
Geri
Üst