AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Yansitici gunluk nedir nasil yazilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.249
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Yansıtıcı günlük nedir nasıl yazılır?​

Yansıtıcı günlük, herhangi bir günlükten farklı olarak, verilen bir olayla ilgili duygu, düşünce ve deneyimlerinizi paylaştığınız günlüklerdir. Yansıtıcı günlük, Sizinle, öğretim elemanı arasında iletişim kurmanın bir yoludur.

Yansitici YAZI nedir?​

Yansıtıcı Yazma, geçmiş deneyimlerin kişinin görüş ve yaklaşımlarında ne şekilde bir değişim gerçekleştirmiş olduğunun anlatıldığı değerlerin, duyguların, yorumların ve kişisel bir dilin kullanıldığı bir yazım türüdür.
Yansıtıcı düşünme nedir nasıl uygulanır?
Yansıtıcı Düşünme (İng: Reflective Practice), kendinizi geliştirmek için deneyim ve eylemlerinizi aktif olarak analiz etmek demektir. Örneğin bir atlet, bir antrenmanda yaptığı hataları gözden geçirip tekrarını önlemek için çözümler bularak, yansıtıcı düşünme yapabilir.

Yansıtıcı günlükler nedir?​

Ersözlü ve Kazu’nun (2011) da belirttiği gibi yansıtıcı günlükler, öğretmen adaylarının neyi bilip bilmediklerini, ne düzeyde anladıklarını, zayıf ve güçlü yönlerinin neler olduğunu, kendi öğrenmelerine ilişkin ne tür bilgilere sahip olduklarını, kullandıkları stratejilerin ve amaçlarının neler olduğunu ve bunlara ne …

Öğrenme günlükleri nedir?​

Öğrenme günlüğü en basit tarifi ile öğrenme için yazılan yazıların bir araya getirilmesidir. Buradaki önemli nokta öğrencinin öğrendiğini göstermekten ziyade öğrenmek için yazı yazmasıdır. Diğer bir deyişle bir otantik öğrenme fırsatıdır.
Yansıtıcı düşünmenin tanımı nedir?
yansıtıcı düşünme hem öğretmenlerin hem de öğrencilerin, öğrenme süreçlerinin vazgeçilmez bir unsurudur. yansıtıcı düşünme; hipotezler oluşturma, hipotezler üzerinde çalışma ve test etme, tümevarım yoluyla veri toplama ve tümdengelimci yaklaşımla sonuçlara ulaşmayı içeren bir üst düzey düşünme becerisidir.
Genel olarak, mikro-öğretim tekniği, konu, öğrenci sayısı ve öğretim süresi açısından küçültülmüş, yoğunlaştırılmış bir ortamın, yeniden izlemek ve değerlendirmek üzere teknolojik ve diğer olanaklarla kayıt altına alındığı, bir öğretim deneyidir.
 
Geri
Üst