- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 144.167
- Çözümler
- 15
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Yabancılar için adres kaydı nasıl yapılır?
Nüfus Müdürlüğünde adres kaydını yaptırdıktan sonra Ptt’ye giderek e-devlet şifresi almalılar. Bunu yaptıktan sonra e-devlet üzerinden istedikleri zaman istedikleri kadar yerleşim yeri belgesine online olarak ulaşabileceklerdir. Ayrıca mahalle Muhtarlıklarından da adres kayıt belgesini alabilirler.Geçiş Başvurusu Ne Demek?
İkamet izinlerinde bir üçüncü seçenek ise geçiş başvurularıdır. Türkiye’de hali hazırda bir ikamet izniyle kalmakta olan ancak seçtikleri ikamet izni türünde değişiklik meydana gelen yabancı uyruklu kişilerin ikamet izni geçiş başvurusunda bulunması gerekmektedir.
Ikamet tezkeresi nasıl çıkarılır?
İkamet tezkeresi başvuruları Göç İdaresi’ne web üzerinden online olarak yapılmakta olup, randevu sistemi ile çalışılmaktadır. Randevu işlemlerinizi Göçmen Büro danışmanları aracılığıyla yaptırabilirsiniz. Bizimle mail veya +902129700288 No’lu telefon numarasından ulaşabilirsiniz.Adres kayıt Nasıl Yapılır?
Bu sorunla karşılaşan vatandaşların nüfus müdürlüğüne gelerek işlemlerini yaptırması gerekmektedir. Nüfus müdürlüklerince yapılacak kimlik kartı, sürücü belgesi, pasaport ve diğer işlemlerde ise Alo 199 ya da www.nvi.gov.tr internet adresinden randevu alınması gerekiyor.
Adres kayıt için ne gerekli?
Nüfus Müdürlüklerine ikamet adresinizi değiştirdiğiniz zaman yaptığınız başvuruda; beyanda bulunduğunuz adreste bulunan konut/evde size ait fatura, elektrik, su, telefon, doğalgaz abonelik sözleşmesi ya da kira sözleşmesi gibi geçerli evrakları yanınızda götürmelisiniz.Evlendikten sonra oturma izni nasıl alınır?
Türkiye’ de evli olan bir yabancı da yapılan evliliğin türk makamları tarafından da onaylanmış olması şartı aranmaktadır. Bir Türk vatandaşı ile evli olan kişiye 3 yıllık bir ikamet izni verilmektedir . İlk müracaat sırasında bir ikamet beyannamesi formu doldurulması istenir.
Ikamet izni belgesi nasıl alınır?
İkamet izni almak için yapılacak ilk başvuru online sistem üzerinden, e-ikamet üzerinden yapılmaktadır. Bu başvuru ön başvuru niteliği taşımakta olup ikamet izni almak için randevu dahilinde oturulmak istenen yerdeki Göç İdaresi Müdürlüğü’nden alınır.Ikamet izni müracaat belgesi nasıl alınır?
Yabancıların ikamet izni almak için öncelikle Göç İdaresi Müdürlüğü’nün resmi sitesi üzerinden, ikamet izin randevusu oluşturmaları ve ikamet izni başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir.