AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Yabanci uyruklu ikamet tezkeresi nasil alinir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Yabancı uyruklu ikamet tezkeresi nasıl alınır?​

Oturma izni, yabancının ikamet edeceği ilde yer alan Göç İdareleri’ne başvurularak alınır. Başvurular uzman danışmanlarımız tarafından online ortamda yapılır. Randevu belgesi ve diğer gerekli belgeler hazırlanır ve yabancı randevu günü belgelerini Göç İdaresi memuruna teslim eder.

Yabancılar için ikametgah belgesi nereden alınır?​

İkamet İzni Müracaat Belgesi ilk başvuru sahibi yabancının e-İkamet sistemi üzerinden başvurması ve verilen randevu tarih ve saatinde bulunduğu ildeki İl Göç İdaresi Müdürlüğüne giderek başvurusunu tamamlaması halinde düzenlenmektedir.
A. Yabancılar kanuni sınırlamalara uymak kaydıyla, Türkiye’de işyeri veya mesken olarak kullanmak üzere, taşınmaz satın alabilirler. Ancak farklı şehirlerde de olsa, yabancı bir kişinin Türkiye’de satın alabileceği taşınmazların toplam yüzölçümü 30 hektarı geçemez.
Filistin uyruklu Türkiyede ev alabilir mi?
filistin vatandaşı türkiyeden ev alabilirmi Haberi Bir Filistin vatandaşı Türkiye’den ev alabiliyor. Üstelik bölge sınırlaması da yok. Yani Filistinliler Türkiye’nin dilediği bir bölgesinde gayrimenkul alabilir.
Türk vatandaşlığı için ne kadarlık ev?
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla yayımlanan kararla, yabancıların Türk vatandaşlığı alabilmeleri için gereken asgari gayrimenkul edinme bedeli 400 bin dolara çıkarıldı. Bu bedel 2018 yılında yapılan değişiklikle 1 milyon dolardan 250 bin dolara çekilmişti.

Yabancılar Türkiye’de nasıl ikamet edebilir?​

Yabancılar Türkiye’de vize veya vize muafiyeti sonunda 6 aya kadar kısa süreli ikamet izni alabilmektedirler. Bu süreden daha fazla süreyle kalmak isteyen yabancıların yurt dışındaki temsilciliklerimizden amacına uygun uzun süreli vize almaları gerekmektedir.

Yabancılar için adres değişikliği nasıl yapılır?​

Yabancılar,adres değişikliği yapmak için yeni adreslerine ait kira sözleşmesi ile bulundukları şehrin nüfus müdürlüğüne bizzat başvurarak öncelikle yeni adreslerini sisteme kayıt ettirmeli ve adres yerleşim belgesi almalıdır.
e-Devlet üzerinden ikametgah belgesi nasıl alınır?
- Adım #1: Buradan e-Devlet ikametgah belgesi sorgulama sayfasını açın.
- Adım #2: e-Devlet hesap bilgilerinizle giriş yapın.
- Adım #3: Bilgilendirme yazısını okuduğunuzu onaylayın.
- Adım #4: Belgenin kimin için alınacağını seçin.
- Adım #5: Belgenin neden verileceğini seçin.
 
Geri
Üst