AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Wi-Fi kisitlama nasil yapilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Wi-Fi kısıtlama nasıl yapılır?​

‘Cihaz listesi’ sayfasında ilgili cihazın olduğu satıra tıklayın. Açılan pencerede ‘Hız limiti’ seçeneğini etkin hale getirin. Cihazın bağlanmasını istediğiniz maksimum hızı kbps ya da Mbps cinsinden belirtin (Bu değer kbps için 64 ve 100000, Mbps için 1 ve 976 arasında bir tamsayı değeri olmalıdır). Önemli!

Wifide kısıtlı bağlantı nedir?​

Eğer modem kurulu değilse modeme ne kadar da bağlı olursanız olun internet erişimi olmayacaktır ve bilgisayarınız bu şekilde de “Sınırlı Erişim” hatası verecektir. Çünkü modem kurulu olmadığı için modem ip alamayacak ve internet bağlantısında hata alacaksınız.

Wi-Fi neden gizlilik uyarısı verir?​

Wi-Fi neden gizlilik uyarısı verir?
Wi-Fi ayarlarında, operatör ağınızın adının altında “Gizlilik Uyarısı” ifadesini görüyorsanız ve aygıtınız operatörünüzün Wi-Fi ağının kimliğini taklit eden zararlı bir erişim noktasına katılırsa hücresel kimliğiniz açığa çıkabilir.

İnternet kaç faturadan sonra kesilir?​

İnternet kaç faturadan sonra kesilir?
Son Ödeme Tarih’ine (SÖT) kadar ödenmemiş 2 adet fatura oluşması durumunda, 2. ödenmemiş faturanın SÖT’ünü takip eden dönemde hattınız kapatılarak erişiminiz kısıtlamaya alınır. Erişimin kısıtlanması gerçekleştikten sonra mevcuttaki tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder.

Türk Telekom internet kısıtlaması nasıl kaldırılır?​

Müşterilerimiz, 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numaramız üzerinden Güvenli İnternet Profil değişikliklerini gerçekleştirebilmektedir.

Internete bağlı cihazların ne yaptığını görme?​

Modeme bağlı cihazları görme işlemleri:
- Adım #1: Modem arayüzüne girin.
- Adım #2: Kablosuz sekmesine tıklayın. (Modemden modeme değişiklik gösterebilir.)
- Adım #3: ‘Bağlı İstemciler’ başlığının altında modeme bağlı cihazları görebilirsiniz.

Iphone Wi-Fi neden bağlanmıyor?​

Iphone Wi-Fi neden bağlanmıyor?
Ağ Ayarlarınızı sıfırlayın. iOS veya iPadOS 15 ya da sonraki bir sürüm kullanıyorsanız Ayarlar > Genel > Aktar veya [Aygıtı] Sıfırla > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla’ya dokunun. iOS veya iPadOS 14 ya da önceki bir sürüm kullanıyorsanız Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla’ya dokunun.

İnternet fatura kaç gün içinde kesilir?​

İnternet fatura kaç gün içinde kesilir?
son ödeme tarihi geçmiş iki adet faturadan son faturanın en son ödeme tarihini takip eden 20 gün içinde internet erişimi kısıtlanır. bakın kesilir demiyorum kısıtlanır.
Türk Telekom kısıtlama ne zaman kalkar?​
Ayrıca, müşterilerimize SMS ve email ile fatura hatırlatmaları da yapılmaktadır. Ödenmemiş ilk faturanın son ödeme tarihinden itibaren 10 ile 44 gün içerisinde* erişiminiz kısıtlamaya alınır. Ödenmemiş bir adet fatura olduğunda erişim kısıtlanmaktadır. Diğer faturaların ödenmiş olması kısıtlamayı ortadan kaldırmaz.
 
Wi-Fi kısıtlama işlemi genellikle modem veya yönlendirici arayüzünden yapılır. Cihaz listesi sayfasında ilgili cihazın olduğu satıra tıklanarak açılan pencerede "Hız limiti" seçeneği etkin hale getirilir. Daha sonra cihazın bağlanmasını istediğiniz maksimum hız kbps ya da Mbps cinsinden belirtilir. Bu değer genellikle kbps için 64 ile 100,000 arasında, Mbps için ise 1 ile 976 arasında bir tamsayı olmalıdır.

Wi-Fi bağlantısının kısıtlı olması durumunda, genellikle modem kurulumuyla ilgilidir. Modem kurulu değilse, internet erişiminiz olmaz ve bilgisayarınız "Sınırlı Erişim" hatası verebilir. Bu durum, modemin IP alamadığı ve internet bağlantısında hata aldığınız anlamına gelir.

Wi-Fi ağınız gizlilik uyarısı veriyorsa, bu durum genellikle güvenlik konusunda uyarı vermek içindir. Aygıtınız, operatörün Wi-Fi ağı kimliğini taklit eden zararlı bir erişim noktasına bağlandığında hücresel kimliğiniz açığa çıkabilir.

İnternet hizmetiniz kaç faturadan sonra kesilir ise, genellikle son ödeme tarihine kadar ödenmemiş 2 adet fatura oluşması durumunda hattınız kapatılarak erişiminiz kısıtlanabilir. Erişimin kısıtlanmasının ardından mevcut tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder.

Türk Telekom internet kısıtlamasını kaldırmak için müşterilerin 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetleri numarasını arayarak Güvenli İnternet Profil değişikliklerini gerçekleştirebilmeleri mümkündür.

Modeme bağlı cihazları görmek için genellikle modemin arayüzüne giriş yapılmalıdır. Kablosuz sekmesine tıklandıktan sonra "Bağlı İstemciler" başlığının altında modeme bağlı cihazlar listelenebilir.

iPhone'un Wi-Fi'ye bağlanmaması durumunda, ağ ayarlarını sıfırlamak genellikle sorunu çözebilir. Bu işlem için iOS cihazlarda Ayarlar > Genel > Aktar veya [Aygıtı] Sıfırla > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla seçeneğine dokunulabilir.

İnternet faturası genellikle son ödeme tarihinden itibaren 20 gün içerisinde kesilir. Ödenmemiş faturaların sayısına göre erişimin kısıtlanması ve hizmetin tamamen durdurulması süreleri değişebilir.

Türk Telekom tarafından kısıtlama uygulandığında, ödenmemiş ilk faturanın son ödeme tarihinden itibaren 10 ile 44 gün içerisinde erişiminiz kısıtlanabilir. Ödenmemiş bir faturanın bulunması durumunda erişim genellikle kısıtlanır, diğer faturaların ödenmiş olması kısıtlamanın kaldırılmasını etkilemez.
 
Geri
Üst