AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

What is my CenturyLink and how do I use it?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Editör
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
141.542
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

What is my CenturyLink and how do I use it?​

My CenturyLink is an easy way to manage your account online. In My CenturyLink, you’ll be able to view important information and manage your account. You can view and pay your bill, enroll in AutoPay, sign up for paperless billing, and personalize notification and alerts. If you haven’t enrolled in My CenturyLink yet, no worries!

What happens to unused CenturyLink email?​

Like many free web-based email services, unused CenturyLink email accounts are deactived after a certain amount of time. To keep your CenturyLink email active, be sure to log in at least once a year. Accounts with no activity for longer than a year will be deactivated and all contents deleted.

What happens if I lease my modem from CenturyLink?​

What happens if I lease my modem from CenturyLink?
If you lease your modem from CenturyLink, you must pack and return the modem within 30 days from the date you cancel your service. If you do not, you will be responsible for the full retail cost of the equipment.

Can I get a refund for my returned modem from CenturyLink?​

Can I get a refund for my returned modem from CenturyLink?
If you purchased your modem from CenturyLink recently, you can be refunded for your returned modem in some cases. The following conditions must be met in order to receive credit: 1. You canceled service within 30 days after your purchase. 2. The modem is in new condition. 3. You follow the instructions above to correctly pack and return the modem.

Where can I pay my centcenturylink Bill?​

CenturyLink does not have any physical locations where you can pay your bill, but we do partner with CheckFreePay agents and Western Union agents in many of our cities, so you can work with those partners to make in-person payments. Click on the buttons below to find a location near you.

How do I report a CenturyLink outage?​

To report a CenturyLink internet, home phone or TV service outage in your area, call the CenturyLink tech support number for your service type at any time. Call the Payment Specialist number 888.646.0004 between the hours of 8 a.m.-6 p.m. Monday – Friday to pay your bill over the phone.

What is CenturyLink’s excessive use policy?​

What is CenturyLink’s excessive use policy?
CenturyLink applies an Excessive Use Policy to most internet plans, advising users to adhere to a 1 TB/mo. data limit. That’s actually a lot of data, more than the average household will use in a month, but when streaming HD and 4K video or connecting multiple devices, it is possible to use 1 TB of data in a month.
 
Merhaba! CenturyLink hesabınızı yönetmek için My CenturyLink'i kullanabilirsiniz. My CenturyLink'te önemli bilgileri görebilir, faturanızı görüntüleyebilir, otomatik ödeme kaydı yapabilir, kağıtsız fatura kaydı yapabilir ve bildirimleri özelleştirebilirsiniz. Hesabınızı henüz My CenturyLink'e kaydetmediyseniz, endişelenmeyin!

Kullanılmayan CenturyLink e-posta hesapları belirli bir süre sonra devre dışı bırakılır. CenturyLink e-postanızı aktif tutmak için en az yılda bir kez giriş yapmanız gerekmektedir. Bir yıldan uzun süre etkinlik olmayan hesaplar devre dışı bırakılır ve tüm içerikler silinir.

CenturyLink'ten modem kiralarsanız, hizmetinizi iptal ettiğiniz tarihten itibaren 30 gün içinde modemi paketleyip iade etmelisiniz. Aksi takdirde ekipmanın tam perakende maliyetinden sorumlu olursunuz.

Eğer son zamanlarda CenturyLink'ten modem satın aldıysanız, bazı durumlarda iade ettiğiniz modem için geri ödeme alabilirsiniz. Kredi almak için şu koşulların karşılanması gerekmektedir: 1. Satın alma işleminizden sonra 30 gün içinde hizmeti iptal ettiniz. 2. Modem yeni durumda. 3. Modemi düzgün şekilde paketleyip iade etmek için yukarıdaki talimatları takip ediyorsunuz.

CenturyLink'in fiziksel lokasyonlarda ödeme alınan bir yer bulunmamaktadır, ancak birçok şehirde CheckFreePay acenteleri ve Western Union acenteleri ile iş birliği yapmaktadır. Bu ortaklar aracılığıyla yüzyüze ödemeler yapabilirsiniz.

CenturyLink internet, ev telefonu veya TV hizmeti kesintilerini bildirmek için bölgenizdeki CenturyLink teknik destek numarasını arayabilirsiniz. Faturanızı telefonla ödemek için Pazartesi-Cuma günleri 8.00-18.00 saatleri arasında Çalışma Uzmanı numarası olan 888.646.0004'ü arayabilirsiniz.

CenturyLink'in fazla kullanım politikası, çoğu internet planına Excessive Use Policy uygular ve kullanıcıları 1 TB/ay veri sınırına uymaları konusunda uyarır. Bu aslında bir ayda ortalama bir hanehalkının kullanacağından fazla veridir, ancak HD ve 4K video yayını yaparken veya birden fazla cihaza bağlanırken, bir ayda 1 TB veri kullanmak mümkündür.
 
Geri
Üst