AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Vodafone evde internet fatura ne zaman gelir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Vodafone evde internet fatura ne zaman gelir?​

Faturalamada 2 dönemimiz bulunmaktadır. Faturalar ay sonu veya her ayın 15’inde kesilir. Sisteme yansıması yaklaşık 3 gün sürdüğünden, 3 gün sonrasında bir hafta sürecek şekilde sms göndererek bilgi verilmektedir. Son ödeme tarihleri kesim tarihi sonrasındaki 15.gündür.
Ev internet faturası ödenmezse ne olur?
Fatura tutarının ödenmemesi durumunda, İnternet sağlayıcı firma günlük olarak gecikme faizi uygular, Hizmet alımına kısıtlama koyar, Yine ödeme yapılmaması durumunda kısıtlama yapılan ayın sonunda hizmet sonlandırılır.

Türk Telekom ev internet fatura son ödeme tarihi geçerse ne olur?​

Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kullanıma kısıtlanabilir ya da durdurulabilir. Kısıtlama/durdurma işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır. Erişimin kullanıma kısıtlanması halinde mevcut tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder.
Vodafone evde internet faturası nasıl öğrenilir?
VodafoneNet fatura ve kullanım bilgilerinizi, aktivasyon işlemlerinizin tamamlanmasını takiben sms ile gönderilecek özel kullanıcı adı ve şifrenizle https://www.vodafone.com.tr/evdeinternet/#/adresine girerek ya da Vodafone Yanımda Uygulaması üzerinden istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.
Kullanım tercihlerinize göre modem ve tablet gibi ek ürün ve hizmet bedelleri de faturanıza ek olarak yansıtılır. Faturalamada 2 dönemimiz bulunmaktadır. Faturalar ay sonu veya her ayın 15’inde kesilir.
Türk Telekom paket aşımı engelleme nasıl yapılır?
1 Aralık 2017 tarihi itibarıyla, kullanım miktarının %80 ve %100 sınırına ulaşılması durumunda yapılacak bilgilendirmeleri almak istemeyen bireysel müşterilerimiz IPTAL KMSH yazıp 5555’e gönderebilir veya Müşteri Hizmetlerinden, Mobil Online İşlemler Merkezinden işleminizi gerçekleştirebilir.

İnternet faturası ödenmezse ne zaman kesilir?​

son ödeme tarihi geçmiş iki adet faturadan son faturanın en son ödeme tarihini takip eden 20 gün içinde internet erişimi kısıtlanır. bakın kesilir demiyorum kısıtlanır.
Ttnet faturası kaç ay ödenmezse kapanır?
Son Ödeme Tarih’ine (SÖT) kadar ödenmemiş 2 adet fatura oluşması durumunda, 2. ödenmemiş faturanın SÖT’ünü takip eden dönemde hattınız kapatılarak erişiminiz kısıtlamaya alınır. Erişimin kısıtlanması gerçekleştikten sonra mevcuttaki tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder.

Vodafone evde internet faturası nasıl ödenir?​

Ödemelerinizi Vodafone Yanımda Mobil Uygulaması (http://vftr.co/yanimdavftr) üzerinden, http://vftr.co/evint sayfamızdan, web sitemizde belirtilen ödeme noktalarından, bankalar ya da anlaşmalı kuruluşların veznelerinden, bankaların internet bankacılığı üzerinden, otomatik ödeme talimatı vererek, telefon bankacılığı ve …
Ev internet paketini nasıl öğrenebilirim?
Güncel Kullanımımı Nasıl Öğrenebilirim?…KALAN boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.
- Online İşlem Merkezi.
- Mobil Online İşlem Merkezi.
- 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri.
- Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
Bunun dışında kullandığınız tüm paket ürünlerde kalan bakiyenizi ücretsiz bir SMS ile kolayca sorgulayabilirsiniz. Paketinizde dakika, SMS, MMS ve internet haklarınızın kalanını bir arada görmek istiyorsanız, OZET yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndermeniz yeterli.
Ev interneti ne kadar kaldı nasıl öğrenebilirim?
Evde İnternet hizmetinizde herhangi bir kesinti yaşanmaz….KALAN boşluk hizmet numaranızı yazıp 6606’ya SMS göndererek veya aşağıdaki kanallardan güncel kullanım miktarınızı öğrenebilirsiniz.
- Online İşlem Merkezi.
- Mobil Online İşlem Merkezi.
- 444 1 444 – Türk Telekom Müşteri Hizmetleri.
- Türk Telekom Ofis ve Mağazaları
 
Geri
Üst