Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

UX CX prensibi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

UX CX prensibi nedir?​

UX ve CX, hangisi daha önemlidir? Yukarıdaki şemada da görüldüğü gibi UX, CX’in bir alt kümesidir. Kullanıcı deneyimi, müşterilerinizin ürününüzle yaşadığı deneyimdir, müşteri deneyimi ise bu kullanıcıların bir bütün olarak markanızla yaşadığı tüm deneyimi ifade eder.

CX ne iş yapar?​

Müşteri deneyimi (CX), kullanıcı deneyiminin (UX) aksine, dijital ürün ya hizmetle kısıtlı olmayarak, kullanıcının, bir markanın tümüyle olan etkileşimleriyle ilgilenir.
CX ne anlama gelir?
Müşteri deneyimi (CX); bir işletmenin pazarlama, satış, müşteri hizmetleri ve bunlarla ilgili her noktada müşterilerinin satın alma yolculuğunun her aşamasında onlarla etkileşim kurma şeklini ifade eder. Genel olarak müşteri deneyimi, bir müşteri ile markanız arasındaki tüm etkileşimlerin toplamıdır.

CX Design ne demek?​

Müşteri deneyimi (Customer Experience /CX) kullanıcıların tüm hayat döngülerini kapsar. Farklı ürünler hakkında bilgi toplamakla başlayan döngü, tüm alım süreci, kullanım, tamir ve tekrar alımla tamamlanır. Buradaki her şey müşteriye nasıl davranıldığı, ne önerildiği veya ürünle alakalı ne anlatıldığıyla ilgilidir.

CX uzmanı nedir?​

CX uzmanları olarak da bilinen müşteri deneyimi uzmanları, potansiyel ve mevcut müşterilere olağanüstü hizmetler sunar. Müşteri ihtiyaçlarını belirler, müşteri sorgularını yanıtlar ve müşteri hizmetlerini ve marka farkındalığını optimize etmek için dahili departmanlarla işbirliği yaparlar.
Tüketici deneyimi nedir?
Müşterinizin yaşamı boyunca tüketici olarak firmanızla kurduğu etkileşimi de kapsayan müşteri deneyimi, hem bilinç hem de bilinçaltı düzeyinde müşterinin firma imajını algılamasını kapsar. Buradan yola çıkarak müşteri deneyiminin toplam bir değer olduğunu söyleyebiliriz.

Gebelikte CX ne demek?​

Çatı muayenesi gebeliğin son haftalarında (37. haftadan sonra) annenin pelvis kemiklerinin (çatı kemiklerinin) yani doğum yolunun değerlendirilmesi için yapılır, vajinal yolla yapılan bu muayeneye halk arasında alttan muayene de denir.

Otomotiv CX nedir?​

Citroën CX, Citroën tarafından 1974-1991 yılları arasında üretilen bir üst orta sınıf otomobil modelidir. Araç, adını sürtünme katsayısının Fransızca kısaltmasından almakta olup 1975 Avrupa’da Yılın Otomobili unvanını almıştır.
Tüketici deneyim aşamaları nelerdir?
Müşteri deneyimi süreci, müşteri ile markanın iletişiminden başlayan, tüketicinin ürün veya hizmeti ihtiyaç hissetmesi, araştırma yapması, satın alması, kullanması, aldığı servis sonrası destek ve tavsiye etme gibi bir döngüyü oluşturmaktadır.

Deneyim kavrami nedir?​

Türk Dil Kurumu sözlüğünde deneyim, ‘Bir kimsenin belli bir sürede veya hayat boyu edindiği bilgilerin tamamı, tecrübe’ olarak tanımlanmaktadır (www.tdk.org.tr, 2012).

Gebelikte serklaj ne zaman yapılır?​

Servikal Serklaj Ne Zaman Uygulanır? Acil serklaj durum saptandığı anda profilaktik serklaj ise gebeliğin 13-14. haftalarında yapılır. İşlemden sonra kramp benzeri hafif ağrılar, lekelenme ve akıntı olabilir. Bu şikayetler birkaç gün içerisinde geçer.
Rahim açıklığı nasıl kapanır?
Rahim ağzı yetmezliği tedavisi, genelde cerrahi olarak yapılmaktadır. Bu cerrahide rahim ağzının kadının gebeliği boyunca doğuma kadar kapalı kalmasını sağlamak için dikiş atılmakta ve bu işleme serklaj adı verilir.
 
Geri
Üst