AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

URL parametreleri nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

URL parametreleri nedir?​

URL parametresi, bir tıklamanın URL’si üzerinden bu tıklama hakkında bilgi iletme yöntemidir.

Nihai URL son eki nedir?​

Google Ads’deki “nihai URL son eki” alanı, kullanıcıların reklamınızı tıkladıktan sonra nereye gittikleri hakkındaki bilgileri takip edebilmeniz için açılış sayfası URL’nizin sonuna eklenecek parametreler girmenize imkan verir.
URL soru işareti nedir?
Parametre başlangıcı: URL Parametreleri soru işaretiyle başlar ve bir URL bütününde sadece bir adet bulunurlar. Birden fazla kullanımı parametre sisteminin hatalı çalışmasına sebep olur. Anahtar (Key): Anahtar, karşılığında bir değer barındıran ve bu değeri tanımlamak için kullanılan yapıdır.
Google Ads izleme şablonu nedir?
İzleme şablonu nedir? İzleme şablonu, URL izleme bilgilerini yerleştirdiğiniz yerdir. Örneğin, belirli bir kampanya veya reklam grubundaki tıklamaları izlemek isteyebilirsiniz. İzleme şablonları, izleme URL’nizi veya nihai URL’nizi özelleştirmek için URL parametrelerini kullanır.

Konum parametresi nedir?​

Konumsal Parametreler. Bir konumsal parametre tek hane olarak 0 dışında bir ya da daha fazla haneli bir sayı ile belirlenen bir parametredir. Konumsal parametreler, kabuk argümanlarından çağrı sırasında ya da özel olarak set yerleşik komutu kullanılarak oluşturulur.

Google Ads nihai URL nedir?​

Reklamınızı tıklayan kullanıcıların web sitenizde eriştiği sayfanın URL adresidir. “Açılış sayfası” olarak da bilinir. Oluşturduğunuz her reklamla ilgili bir nihai URL belirleyerek, reklamınızı tıklayan ilgili kullanıcıların yönlendirileceği açılış sayfasını belirtirsiniz.
ValueTrack nedir?
ValueTrack parametreleri, reklamlarınızın açılış sayfası URL’lerine ekleyebileceğiniz bir URL parametresi türüdür. Bu parametreler, reklamınızın hangi kaynaktan tıklandığı hakkında bilgiler toplar.
Budanmış ortalama nasıl hesaplanır?
Budanmış ortalama Verinin en düşük ve en yüksek değerlerini göz ardı ederek hesaplanır. Genellikle verinin ilk %5 ve son %5’lik kısmı atıldıktan sonra hesaplanır. Kalan veriler üzerinden aritmetik ortalama alınır. Bu ortalama ölçüsü de aykırı verilere karşı duyarlı değildir.
Dinamik URL, veritabanı güdümlü bir web sitesi veya bazı işleme komut dosyası çalıştıran bir web sitesinin URL’si aracılığıyla döndürülen bir URL’dir. Dinamik URL’ler, statik URL’lerden farklıdır. Web programcısı sayfanın HTML kodunu değiştirmedikçe, statik URL’lerin Web sayfasındaki içerik değişmez.
Uygun Ortalama: Veri analizi sonucunda, verinin merkezi eğilimini en uygun şekilde özetleyen istatistiktir.
Medyan tahmini ne demek?
bir dağılımdaki tüm sayıları sıraya dizdiğimizde tam ortada kalan değer (çift sayıda değer varsa ortadaki ikisinin ortalaması).
 
Geri
Üst