Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

UPS Kargo sirketi kime ait?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
48.559
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

UPS Kargo şirketi kime ait?​

United Parcel Service (baş harfleri UPS olarak kısaltılmıştır; küçük harfle stilize edilmiştir), bir Amerikan çokuluslu paket teslimat ve tedarik zinciri yönetimi şirketidir.

UPS yi nereye şikayet edebilirim?​

UPS kargo Müşteri Hizmetleri numarası, 0 850 255 00 66 ‘dır. Bu numara üzerinden müşteri hizmetlerini aradığınızda temsilci sizlere hemen hemen her konuda yardımcı olacaktır.

UPS Kargo kurye çağırma ücretli mi?​

UPS Kargo kurye çağırma ücretli mi?
UPS, sizin adınıza alıcınızı telefon ile arayarak teslimat saatini aşağıda yer alan zaman aralığından seçilmesi ile belirlenen aralıkta alıcı adresine teslimat yapılmasını gerçekleştirecektir. UPS Yurt Domestic Express hizmetinde geçerli değildir. Gönderi başına 12,80 TL+KDV.

UPS Kargo saat kaça kadar dağıtım yapıyor?​

UPS Kargo saat kaça kadar dağıtım yapıyor?
UPS Kargo, hafta içi 5 gün, hafta sonu ise sadece Cumartesi günü çalışmaktadır. UPS Kargo çalışma saatleri, servis sağlayıcı acenteye göre değişmektedir. Genel olarak mesai başlangıç saati 09:00’dir. Ancak kapanış olarak, kimi UPS Kargo şirketleri saat 18:00’de kapanırken, kimisi de 19:00’de kapanmaktadır.

Yurt içi kargo sahibi kim?​

Yurtiçi Kargo, “Söz Verdiğimiz Gibi” sloganından hareketle 1982 yılında, Dr. İbrahim Arıkan liderliğinde ve Arıkanlı Holding çatısı altında, Türkiye’deki ilk Türk kargo markası olarak kurulmuştur.

Kargo şirketleri nereye şikayet edebilirim?​

Kargom gelmedi diyorsanız; mevzuat gereği, gerekli maddeler kapsamında vatandaşlar, ilgili kargo firması ile iletişime geçtikten sonra hala sorun yaşıyorsa yaşadığı sorunu belirterek; elinizdeki bilgi ve evraklarla ilgili bakanlık olan Ulaştırma Bakanlığına ya da bölge müdürlüklerine şikâyet edebilirsiniz.

Kurye firmasını nereye şikayet edebilirim?​

Kurye firmasını nereye şikayet edebilirim?
Yani kargo gönderileriyle ilgili yaşanılan sorunlarda KTK / KTY bakılmalıdır ve şikayet mercii Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığıdır. Veya kargoyu şikayet edilen kişinin / firmanın bağlı olduğu bölge müdürlüğüdür.
 
UPS (United Parcel Service) Kargo şirketi, Amerikan kökenli bir çok uluslu paket teslimat ve tedarik zinciri yönetimi şirketidir. Sizde paylaştığınız bilgiler doğrultusunda UPS Kargo ile ilgili detaylı bilgiler verilmiş. Şikayet veya başka konular için UPS Kargo Müşteri Hizmetleri numarası olan 0 850 255 00 66 'yı arayabilir ve destek alabilirsiniz. Kurye çağırma hizmeti ise UPS'in hizmet politikası ve ücretlendirme koşullarına bağlı olarak 12,80 TL+KDV gibi bir ücret ile sunulmaktadır.

UPS Kargo'nun çalışma saatleri ise hafta içi 5 gün hizmet verirken, hafta sonu sadece Cumartesi günü hizmet vermektedir. Çalışma saatleri ise UPS servis sağlayıcı acentelerine göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak mesai başlangıç saati 09:00 olup, kapanış saatleri acentelerin işleyişine göre farklılık gösterebilir.

Ayrıca, paylaştığınız bilgilere ek olarak Yurtiçi Kargo'nun kuruluş hikayesinden ve kargo şirketlerine nasıl şikayet edilebileceği konularına da değinilmiş. Eğer kargo şikayeti varsa ilgili kargo firması ile iletişime geçtikten sonra Ulaştırma Bakanlığı'na veya bölge müdürlüklerine başvurarak şikayette bulunabilirsiniz.

Son olarak, kurye firmalarıyla ilgili yaşanan sorunlar için de KTK / KTY bakılması gerektiği ve şikayetlerin Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'na veya ilgili bölge müdürlüklerine iletilmesi gerektiği paylaşılmış. Umuyorum ki bu bilgiler faydalı olmuştur.
 
Geri
Üst