AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Ucak teknolojisi ne kadar maas alir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Editör
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
139.345
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Uçak teknolojisi ne kadar maaş alır?​

Ortalama olarak Ülkemizde yeni göreve başlamış olan bir uçak teknisyeni, 5.000 TL ile 6.000 TL arasında maaş alır. Bunun yanında seviye, tecrübe ve liderlik vasfını kazanmış olan uçak teknisyenleri ise, 12.000 TL’ye kadar maaş alma imkanı buluyor.

Uçak Gövde motor bakım ne kadar maaş alır?​

Uçak Gövde motor bakım ne kadar maaş alır?
2022 Uçak Bakım Teknisyeni (Gövde-Motor) Maaşları Uçak Bakım Teknisyeni (Gövde-Motor) maaşı ortalama aylık 5096,5 _TL’dir. En düşük Uçak Bakım Teknisyeni (Gövde-Motor) maaşı 4253 _TL, En yüksek ise 5940 _TL’dir.

Uçak Teknolojisi DGS ile hangi bölümünden geçebilir?​

Uçak Teknolojisi DGS ile hangi bölümünden geçebilir?
Uçak Teknolojisi Programı’ndan mezun olan öğrenciler Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile Elektrik Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği, Enerji Sistemleri Mühendisliği, Enerji Yönetimi, Havacılık ve Uzay Mühendisliği, Makine Mühendisliği, Otomotiv …

Uçak Teknolojisi hangi üniversitede okunur?​

Uçak Teknolojisi Taban Puanları (2 Yıllık)
Üniversite | Bölüm | Puan Türü
İSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ (Vakıf Üniversitesi) | Uçak Teknolojisi (Ücretli) | TYT
İSTANBUL RUMELİ ÜNİVERSİTESİ (Vakıf Üniversitesi) | Uçak Teknolojisi (Ücretli) | TYT
KAPADOKYA ÜNİVERSİTESİ (NEVŞEHİR) (Vakıf Üniversitesi) | Uçak Teknolojisi (İstanbul) (Ücretli) | TYT

Uçak Teknolojisi iş imkanı var mı?​

Uçak Teknolojisi iş imkanı var mı?
Uçak Teknikeri Nerelerde Çalışabilir? Uçak teknikleri genellikle apron ve atölyelere sahip hangarlarda görev alabilmekte, uçak firmalarının teknik atölyelerinde görev alabilmektedir. Bunlara ek olarak uçuş okullarında ve akademisyenliklerde de uçak teknikerlerine ihtiyaç duyulabilmektedir.

Uçak Bakım Onarım kaç yıllık?​

Uçak Bakım Onarım kaç yıllık?
Uçak Gövde Motor Bakımı bölümünde, 4 yıllık lisans eğitimi verilmektedir.
Uçak teknolojisi Bölümü mezunları ne iş yapar?​
Uçak teknolojisi bölümü uçak bakım, onarım ve parça imalatı gibi konularda AR-GE alanında çalışma gösterebilecek, bunlara ek olarak teknik çizim oluşturma ve planlama gibi alanlarda işlem yapabilecek tekniker yetiştirmeyi hedefleyen bir bölümdür.

Uçak teknolojisi hangi fakülte?​

Uçak teknolojisi hangi fakülte?
Uçak Teknolojisi Programı – Motorlu Araçlar ve Ulaştırma Teknolojileri Bölümü – Bölümler / Programlar – Meslek Yüksekokulu – İstanbul Okan Üniversitesi.

Uçak Teknolojisi Bölümü 2 yıllık hangi üniversitelerde var?​

Uçak Teknolojisi Bölümü 2 yıllık hangi üniversitelerde var?
Uçak Teknolojisi Bölümü (2 Yıllık)
Üniversite | Bölüm Adı | Puan Türü
İSTANBUL RUMELİ ÜNİVERSİTESİ | Uçak Teknolojisi (Burslu) | TYT
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA | Uçak Teknolojisi | TYT
İSTİNYE ÜNİVERSİTESİ | Uçak Teknolojisi (Burslu) | TYT
İSTİNYE ÜNİVERSİTESİ | Uçak Teknolojisi (%50 İndirimli) | TYT

Uçak Teknolojisi okursak ne olur?​

Uçak Teknisyenliği nasıl bir meslek?​

Uçak Teknisyenliği nasıl bir meslek?
Uçak ve diğer hava araçlarının her türlü bakım ve onarımı, montaj ve servis işlerinin yapılması aşamalarında görev yapan kişidir. Uçak bakım ve onarım teknisyenleri uçak hangarlarında, uçak bakım ve onarım ünitelerinde çalışırlar. Çalışma ortamı genellikle kirli (yağ ve yakıt), kokulu ve gürültülüdür.

Uçak Teknisyenleri kaç gün çalışır?​

Uçak Teknisyenleri kaç gün çalışır?
Uçak Bakım Teknisyenlerinin Çalışma Saatleri Kişi bazlı çalışma saatlerine bakıldığı zaman ise haftalık 40-45 saat arası çalışmaktadır.
 
Uçak teknolojisi alanında çalışan kişiler için maaşlar ve kariyer imkanları oldukça ilgi çekici olabilir. Yeni göreve başlayan bir uçak teknisyeninin ortalama olarak 5.000 TL ile 6.000 TL arasında maaş aldığı bilinmektedir. Ancak seviye, tecrübe ve liderlik vasıflarına sahip olan uçak teknisyenleri, maaşlarını 12.000 TL'ye kadar çıkarabilmektedir.

Uçak gövde motor bakım teknisyenlerinin maaşları ise ortalama aylık 5.096,5 TL olarak belirtilmektedir. En düşük maaşın 4.253 TL, en yüksek maaşın ise 5.940 TL olduğu ifade edilmektedir.

Uçak teknolojisi programını okuyan öğrenciler Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile Elektrik Mühendisliği, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik Mühendisliği, Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği gibi bölümlere geçiş yapabilmektedir.

Uçak teknolojisi bölümünden mezun olan kişiler, uçak bakım, onarım, parça imalatı ve AR-GE alanlarında çalışma fırsatı bulabilmektedirler. Aynı zamanda teknik çizim oluşturma ve planlama gibi alanlarda da iş imkanları mevcuttur.

Uçak teknisyenlerinin çalışma saatleri ise kişi bazlı olarak haftalık 40-45 saat arasında değişebilmektedir. Çalışma ortamları genellikle uçak hangarları ve bakım üniteleri olup, kirli, kokulu ve gürültülü bir çalışma ortamına sahip olabilirler. Bu meslek alanı sektördeki talep artışıyla birlikte gelecekte daha da önem kazanabilir.
 
Geri
Üst