Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Turkiyede kac tane cagri merkezi var?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.233
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Türkiyede kaç tane çağrı merkezi var?​

Yaş ortalamaları müşteri temsilcilerinde 27, destek hizmeti veren personelde 33, yöneticilerde ise 34 düzeyindedir….
Çağrı merkezi kaç yaş sınırı?
Kendine güvenen, anlayışlı ve sabırlı olan kişiler de bu sektörde çok rahat iş imkânı bulabilmektedir. Sektörde çalışmak için yaş sınırı bulunmasa da, genelde 30 yaşın altında olan kişiler tercih edilmektedir. Yine de iş başvurularında yaş konusu gündeme gelmedikçe herkes bu işler için başvurabilmektedir.
Çağrı merkezi çeşitleri nelerdir?
Bunların yaygın olarak bilinenlerini sıralamak gerekirse; Çağrı Tipine Göre Inbound: Sadece gelen çağrı karşılanmaktadır. Outbound: Sadece çağrı başlatılmaktadır. Karma: Bu yapıda hem çağrı karşılanmakta hem de çağrı başlatılmaktadır.

112 çağrı merkezinde kaç kişi çalışıyor?​

Çağrı merkezinizde kaç kişi görev yapıyor ve bir personel günde ortalama kaç telefonu yanıtlıyor? Türkiye çapındaki 51 aktif çağrı merkezimizde 2 bin civarında çalışanımız var. Bu arkadaşlarımız vardiya usulüyle çalışıyorlar. Vardiyaları bulundukları ilin valiliği tarafından belirleniyor.
Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi hangisi?
Vodafone, Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi Oldu Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde “500’den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi” kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu.
Çağrı merkezi sektörleri nelerdir?
Çağrı merkezleri finans, otomotiv, perakende, internet, medya, inşaat, gıda, sağlık, turizm, eğlence ve kamu gibi kurum ve sektörlerde faaliyet göstermektedir. Çağrı merkezleri ilk olarak artan maliyetlerini düşürmek isteyen bankacılık ve sigortacılık sektörlerinde uygulanmıştır.
Çağrı merkezi, kurumların telefonla yapılan taleplerini almak ve başka birimlere iletmek üzere sahip oldukları departmanlardır. Kâr amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır.
Çağrı merkezlerinin verdiği hizmetler nelerdir?
Ülkemizde bu yönde kullanılan numaralar 444 ya da 0800 olarak başlamaktadır. Bu tarz çağrı merkezlerinde verilen hizmetler daha çok kişilerden bilgi alma, sorunlarına çözüm sunma, talep edilen işlemleri yapma ya da satışları gerçekleştirme gibi işletmeler için önem arz eden bütün işleri kapsamaktadır.
112 çağrı merkezi Personeli kaç saat çalışır?
11.478 personel ile 7/24 saat esasına göre hizmet veren 112 acil çağrı merkezlerinde Türkçe dışında dört yabancı dilde çağrı karşılanıyor.

Webhelp en son hangi ülkede faaliyete girmiştir?​

“Şu anda 1500’ün üzerinde arkadaşımız tamamen Almanya’ya hizmet veriyor ve Alman müşterilere Türkiye’den destek oluyoruz, döviz girdisi elde ediyoruz. Almanya’da 3,5 milyon Türk var ve burada müthiş bir hizmet ihracatı potansiyeli bulunuyor.
Çağrı merkezi hangi iş grubuna girer?
23 sıra numaralı “Haberleşme” işkoluna giren işler ise “ Haberleşme, posta, telefon, telgraf, telsiz, radyo, televizyon işleri ve hizmetleri ve bu hizmetler için kamu idaresince kurulan her türlü yapım, bakım ve onarım işleri.” şeklinde tanımlanmıştır.
Çağrı merkezi hangi iş sektörüne girer?
Çağrı merkezleri, telekomünikasyon, finans, taşımacılık-lojistik, toptan-perakende, elektronik-bilişim, sağlık, otomotiv, kamu gibi birçok sektöre hizmet veriyor.
 
Geri
Üst