- Konu Yazar
- #1
Türkiye Bankalar Birliği Şikayet Nasıl Yapılır?
TÜRKİYE BANKALAR BİRLİĞİ BİREYSEL MÜŞTERİ HAKEM HEYETİNE,- Adres: Nispetiye Caddesi Akmerkez B 3 Blok Kat 13 34340 Etiler İSTANBUL.
- Çağrı Merkezi Telefon Numarası: 0850 222 2 822.
- Faks: (212) 282 09 46.
- Web sitesi: http://www.tbb.org.tr.
Bir banka nereye şikayet edilir?
Bir banka nereye şikayet edilir?Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurulu’na şikayet BDDK’ya, bankaların yaptığı işlemlerden dolayı beş farklı yolda şikayette bulunmak mümkündür. Bu beş tane şikayet yolu, bilgi edinme sistemi, elektronik şikayet sistemi, dilekçe, çağrı merkezi, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)’dir.
Kredi vermeyen bankalar nereye şikayet edilir?
Kredi vermeyen bankalar nereye şikayet edilir?4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir.
Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti nedir?
Bireysel Müşteri Hakem Heyeti, bankacılık hizmetleriyle ilgili olarak, (mevduat hesapları, tüketici kredileri, kartlar, vb) bankanız ile yaşadığınız anlaşmazlıkların değerlendirilmesi için başvurabileceğiniz, Türkiye Bankalar Birliği (TBB) bünyesinde kurulmuş bir Heyettir.Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ne zaman sonuçlanır?
Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ne zaman sonuçlanır?Kurallara uygun bulunan başvurular Hakem Heyetinin değerlendirmesine sunulur. Hakem Heyetine sunulan başvurular Heyet tarafından başvuru tarihini izleyen 90 gün içinde incelenir ve karara bağlanır. Hakem Heyetinin kararı 20 gün içinde TBB tarafından müşteriye ve bankalara bildirilir.
Banka bilgileri teyit belgesi nasıl alınır?
Banka bilgileri teyit belgesi nasıl alınır?Bankanızdan başvurunuz ile ilgili başvuru teyit belgesi alınız. Bankanıza dilekçe ile başvuruyorsanız, dilekçenizin banka yetkilisi tarafından teslim alındığına ilişkin imza ve teslim tarihi görünür örneği, başvuru teyit belgesi sayılmaktadır.