- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 249.228
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Turkcell sesli Yanıt Sistemi Nedir?
Sesli Yanıt Sistemleri (IVR) – Turkcell Global Bilgi. Yüksek hacimli çağrıları karşılayıp cevaplandırıyor ya da ilgili birime yönlendirerek maliyet avantajı sağlıyoruz. Müşterileriniz Çağrı Merkezinizi aradığında istedikleri hizmete kolayca ulaşmaları için sesli yanıt menüsünü sizin için tasarlıyoruz.Interaktif sesli yanıt sistemi nedir?
Interactive Voice Response (IVR) Nedir? Etkileşimli Sesli Yanıt (IVR), arayan kişiler ile otomatik olarak etkileşime giren, bilgilerini alan ve çağrılarını en uygun alıcıya ulaştıran otomatik bir telefon sistemidir.Sesli Yanıt Servisi nedir?
PSTN, Dijital Çoklu Hat, TT Sanal Santral veya IP Çoklu Hat ses hizmetleri üzerinden gelen çağrılarınızı profesyonel kalitedeki ses kayıtlarıyla ve Türk Telekom tarafından sizlere sunulan zengin IVR senaryosu ile etkin bir şekilde çağrılarınızı karşılayabileceğiniz yeni nesil katma değerli servistir.
Turkcell müşteri temsilcisine nasıl bağlanırım?
Turkcell hatlı telefonunuzdan sadece 532’yi tuşlayarak ister sesli yanıt sisteminden isterseniz canlı müşteri temsilcisiyle işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz. Diğer operatörler ve sabit hatlardan ise 5325320000’ı tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.
Turkcell sesli mesaj dinlemek için kaçı arıyoruz?
– Turkcell Sesli Mesaj Dinleme: Turkcell hattı üzerinden gelmiş olan sesli mesajları dinleyebilmek için, 7532 numarası ücretsiz olarak aranabilmekte ve bırakılmış olan sesli mesajları dinlemek mümkün olmaktadır.IVR nedir nasıl yapılır?
IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt Sistemi-Interactive Voice Response) sistemlerini, bilgisayar sistemlerine uzaktan telefon aracılığı ile erişerek, telefon tuşlarını kullanarak bilgi alış verişinde bulunulmasını sağlayan bir sesli yanıt sistemi olarak tanımlayabiliriz.7000 Sesli Yanıt Self Servis Nedir?
Nedir? Vodafone *7000# Self Servis sayesinde hattınızla ilgili işlemleri cebinizden yapmak artık çok kolay! Tek yapmanız gereken telefonunuzda *7000#’yi tuşlayıp arama tuşuna basmak! Üstelik *7000# Self Servis’ten yapacağınız tüm işlemler ücretsiz!
Turkcell müşteri hizmetlerine en hızlı nasıl bağlanılır?
Ayrıcalıklı hizmet almayı seçin! Turkcell Platinum Müşteri Hizmetleri’nden 0532 757 1 532’yi ücretsiz arayarak, ayrıcalıklı hizmet alabilirsiniz.
Turkcell müşteri hizmetlerine en hızlı nasıl bağlanabilirim?
Cep telefonunuzdan 532’yi tuşlayarak Turkcell’e ulaşmak sadece 3 rakam. Diğer operatörler ve sabit hatlardan ise 0532 532 0000 ‘yi tuşlayarak Turkcell Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.Faturalı Turkcell’liler, Sesli Yanıt Sistemi’ni kullanarak, Fatura tutarını öğrenebilir, Tarife sorgulayıp değiştirebilir, PUK1 ve PUK2 bilgilerini öğrenebilir, ürün, servis ve güncel kampanyalara dair bilgi alabilir.
Sesli yanıt sistemi ne demek?
IVR, bilgi sistemlerine uzaktan telefonla erişerek, DTMF tuşlar ya da sesle yönlendirerek bilgi alışverişinde bulunulmasını sağlayan bir interaktif sesli yanıt sistemidir.IVR ses nedir?
Etkileşimli sesli yanıt sistemi, insan-makine etkileşimine izin veren temel bir teknolojidir. Müşteriler konuşarak veya tuşlama yaparak IVR sistemleriyle etkileşime girerken; IVR sistemleri de önceden kaydedilmiş veya dinamik olarak üretilen ses aracılığıyla müşterilerle etkileşime girerler.
Turkcell numara kimle konuşma dökümü?
Turkcell’in çağrı merkeziyle iletişime geçerek dilediğiniz fatura dönemine ait arama dökümünü elde edebilirsiniz. Bunun için 532 veya 0532 532 00 00 numaralarından birini tuşlamanız ve sizinle görüşen müşteri temsilcisine talebinizi iletmeniz yeterli olacaktır.
Google sesli cevap nasıl?
Sesli arama özelliğini açma- Android telefonunuzda veya tabletinizde Google uygulamasını açın.
- Sağ üstte Profil resminiz veya adınızın baş harfi Ayarlar. Ses’e dokunun.
- “Ok Google”ın altında Voice Match’e dokunun.
- Ok Google’ı açın.
Sesli iletişim sistemi nedir?
Ülkemizde genellikle Telesekreter, sesli yanıt sistemi, otomatik karşılama, sanal sekreter gibi isimlerle de bilinmektedir. IVR, bir şirketi arayan kişilere yardımcı olmak amacıyla konuşma tanıma veya tuşlama yoluyla, ilgili hedefe otomatik yönlendiren bir sistemdir.IVN açılımı nedir?
IVN: Intravenous IVN Intravenous anlamına gelir.
IVR açılımı nedir?
Açılımı Interactive Voice Response (Etkileşimli Sesli Yanıt) olan IVR, günümüzde adının hakkını fazlasıyla verebilen bir teknolojiye dönüştü. IVR temel olarak iki ana kola ayrılıyor: Gelen çağrılar için Inbound IVR ve dışa yapılan çağrılar için Outbound IVR.
IVR yasal mı?
Bu servisler yasal mıdır? Evet, BOSNET tarafından sunulan Katma Değerli İletişim & Destek Servisleri tamamen yasaldır.Turkcell gelen arama dökümü nasıl alınır?
Cep telefonuna gelen sesli mesajı nasıl dinlerim?Sesli mesajlarınızın listesini görüntüleme
- Telefon uygulamasını açın.
- En altta Sesli mesaj’a dokunun. “Sesli mesaj”ı bulamıyorsanız bunun yerine sesli mesaj hizmetinizi arayın.