AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Turk Telekom tarife nasil iptal edilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.247
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Türk Telekom tarife nasıl iptal edilir?​

Türk telekom paketleri nasıl iptal edilir kosunda ilk olarak Paket İptal söylenebilecek şey tarifeniz ile alakalı herhangi bir sorun olduğunda 444 1 444 numaralı telefonu aramanızdır.

Türk Telekom internet cayma bedeli nasıl öğrenilir?​

Türk Telekom internet cayma bedeli nasıl öğrenilir?
Türk Telekom taahhüt cezası sorgulama yapmak için tek yapmanız gereken 444 1 444 telefon numarasından müşteri hizmetlerine ulaşmaktır. Kullanmış olduğunuz tarifeden vazgeçmeniz durumunda ne kadar ceza geleceğini öğrenebilirsiniz. Müşteri hizmetleri size ortalama bir tutar söyleyecektir.

Booking ücretsiz iptal nasıl yapılır?​

Booking ücretsiz iptal nasıl yapılır?
Koşullarınıza bağlı olarak konuklar onay e-postalarındaki bir bağlantıyı kullanarak veya Booking.com hesaplarından rezervasyonlarını iptal edebilirler. Bazı durumlarda konuk iptal talebinde bulunursa veya konuk ödemeleriyle ilgili sorunlar varsa bir iptal talebi başlatabilirsiniz.

Tarifemi nasıl iptal ederim?​

Faturalı ve faturasız hatlarda konuşma, internet ve SMS paketlerini Vodafone Yanımda Uygulaması’ndan, Online Self Servis’ten, 7000 Sesli Yanıt Servisi’ni ya da *7000#’i arayarak, Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Vodafone Cep Merkezleri’nden iptal edebilirsiniz.

Türk Telekom ek paket nasıl iptal edilir?​

Türk Telekom ek paket nasıl iptal edilir?
Paketin yenilenmesini iptal etmek isteyen müşteriler IPTAL 2GB EKSTRA yazıp 5555’e SMS göndererek veya müşteri hizmetleri aracılığıyla iptal işlemini gerçekleştirebileceklerdir.

Türk Telekom internet cayma hakkı kaç gün?​

Türk Telekom internet cayma hakkı kaç gün?
Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir.
Ücretsiz iptal seçeneği ne demek?​
Ücretsiz iptal ibaresi bulunan odalar için iade işlemi belirli bir tarihe kadar kesintisiz yapılır. İade yapılmaz ibaresi bulunan odaların iptali halinde ise, ödediğiniz rezervasyon ücreti iade edilmez.

Bu rezervasyon için kullanılmayan rezervasyon ücretinden vazgeçmek ister misiniz?​

Bu rezervasyon için kullanılmayan rezervasyon ücretinden vazgeçmek ister misiniz?
Bir konuk, rezervasyonu gereği tesise gelmezse ve siz de ücretten feragat etmeyi seçerseniz, rezervasyonu “kullanılmayan rezervasyon” olarak işaretlemeniz oldukça önemlidir. Kullanılmayan rezervasyonu bildirmek ve ücretten feragat etmek, sizden komisyon alınmasının önüne geçer.

Taahhüt bittiğini nasıl anlarız?​

Taahhüt bittiğini nasıl anlarız?
Telefonun arama yerine *124# yazarak arama yaptıktan sonra gelen ekrana önce 9 rakamını yazıp gönder tuşuna basabilirsiniz. Ardından 3 ve daha sonra 2 tuşlarına basıp gönderdikten sonra taahhüt kalan süre ve cayma bedeli SMS olarak tarafınıza gelecektir.

Taahhüt bitmesi ne demek?​

İnternet hizmetlerinde aboneliği şartlarına göre internet taahhüt bitince anlaşma sonlanır. Hizmet alan taraf bedel ödemeden başka bir hizmet tercih edebilir. Taahhüt bitmeden internet kapatma durumunda sözleşmede belirlenen cayma bedeli detaylarına göre cayma bedeli ödenir.
 
Türk Telekom tarife iptali için öncelikle belirli bir sorun yaşadığınızda 444 1 444 numaralı telefonu arayarak müşteri hizmetlerine başvurabilirsiniz. İlgili numarayı arayarak probleminizi iletebilir ve tarifenizle ilgili bilgi alabilirsiniz.

Türk Telekom internet cayma bedeli öğrenme işlemi için de yine 444 1 444 numaralı telefonu arayarak müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcisine internet paketinizden vazgeçmek istediğinizi ileterek, taahhüt cezası hakkında bilgi alabilirsiniz. Size tahmini bir tutar verilecektir.

Türk Telekom ek paket iptali için ise IPTAL 2GB EKSTRA yazıp 5555'e SMS göndererek ya da müşteri hizmetlerini arayarak işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri hizmetleri üzerinden ek paketin iptalini talep edebilirsiniz.

Türk Telekom internet cayma hakkı ise 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkınız bulunmaktadır. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

Taahhütün bittiğini anlamak için *124# yazarak arama tuşuna basıp, gelen ekranda 9 rakamını yazıp gönderdikten sonra 3 ve daha sonra 2 tuşlarına basıp göndererek taahhüt kalan süre ve cayma bedeli bilgisini SMS olarak alabilirsiniz.

Taahhüt bitmesi, internet aboneliği sözleşmesinin sona ermesi anlamına gelir. Sözleşme şartlarına göre hizmet sona erdiğinde bedelsiz olarak başka bir hizmet tercih edilebilir. Ancak taahhüt bitmeden internet hizmetini iptal etmek isterseniz, sözleşmede belirlenen cayma bedeli detaylarına göre bir ödeme yapmanız gerekebilir.
 
Geri
Üst