Turk Telekom faturali hat ne zaman kapanir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
264.936
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38

Türk Telekom faturalı hat ne zaman kapanır?​

Aktif Süre (184 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren, 184 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 184 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız, hattınız dış aramalara kapatılır ve 92 günlük pasif süre uygulaması başlar.

Türk Telekom fatura ödeme ne zaman gelir?​

Her ayın 22’si olan fatura son ödeme tarihi, her ayın 16’sı olacaktır.
GUNCEL servisi ile, mobil hattınıza ait en güncel fatura bilginizi kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Cep telefonunuzun mesajlar bölümüne girip “GUNCEL” yazarak 5555’e gönderin ya da *100#’yi tuşlayın. Cep telefonunuza gelecek olan mesaj ile son birkaç güne kadar olan faturalanmamış kullanım tutarınızı öğrenebilirsiniz.
Son ödeme tarihi bir gün geçerse ne olur?
Toplam borcun ödenmeyen kısmı için hesap kesim tarihinden son ödeme tarihine kadar alışveriş faizi, son ödeme tarihinden itibaren asgari tutarın ödenmeyen kısmı için gecikme faizi, kalan hesap bakiyesinin asgari tutarı aşan ödenmeyen kısmı için ise alışveriş faizi uygulanır.
Faturasız hattan faturalıya geçiş ne kadar sürer?
Numara taşıma işlemi yasal olarak en fazla 4 gün içerisinde tamamlanabilmektedir. Bu süre içerisinde iletişiminiz kesintisiz olarak devam eder.

Fatura ödeme tarihini nasıl öğrenebilirim?​

Faturalı Hat Ana menüde en alt kısında bulunan “İşlem Merkezi” seçeneğindeki “Faturalarım” altında yer alan “Fatura Ayarlarım” bölümüne tıklayın. Açılan sayfayı aşağı doğru kaydırdığınızda “Fatura Kesim Tarihi” başlığı altında faturalarınızın kesilmesini istediğiniz tarih aralığını seçebilirsiniz.

1 dönem gecikme ne demek?​

Asgari ödeme miktarının bir sonraki ekstreye kadar ödenmemesi veya daha az ödenmesi halinde 1 dönem gecikme yaşanmış olur. 1 dönem 30 gündür. Bu süreçte toplam gecikme için aylık faiz uygulanır. Kredi sicili ve kredi notu olumsuz etkilenirken müşteri hakkında herhangi bir yasal veya idari takip başlatılmaz.
Son Ödeme Tarih’ine (SÖT) kadar ödenmemiş 2 adet fatura oluşması durumunda, 2. ödenmemiş faturanın SÖT’ünü takip eden dönemde hattınız kapatılarak erişiminiz kısıtlamaya alınır. Erişimin kısıtlanması gerçekleştikten sonra mevcuttaki tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder.
 

Benzer Konular

Geri
Üst