AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Trendyol saticiya nasil soru sorabilirim?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Trendyol satıcıya nasil soru sorabilirim?​

Trendyol üzerinden satışını yaptığınız ürünleriniz için müşteriler merak ettikleri ürün detaylarını Satıcıya Sor butonu üzerinden sorabilir. Satıcıya Sor butonu, ürün ilanı içerisindeki satıcı adınızın yanında yer almaktadır.

Trendyol satıcıya mesaj nasıl atılır?​

Satıcıya mesaj göndermek isteyen müşteri önce mesajın konusunu seçer. Bu alandan; Fatura Talebi, Sipariş iptali, Teslimat Durumu konularında soru iletilebilir.
GittiGidiyor nasıl mesaj gönderilir?​
Siparişinizi verdikten sonra Hesabım/Durum sayfanızdaki “Satıcıya mesaj gönder” linki üzerinden satıcıya mesaj gönderebilirsiniz.

Trendyol da not ekleme nasıl yapılır?​

Trendyol da not ekleme nasıl yapılır?
Ayarlar >> Ek Ayarlar >> Hediye notu seçeneği ayarını aktif hale getirirseniz eğer, müşterileriniz sipariş esnasında, siparişi ile ilgili hediye notu girebilirler.

GittiGidiyor müşteri temsilcisine nasıl ulaşırım?​

GittiGidiyor müşteri temsilcisine nasıl ulaşırım?
Gittigidiyor Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası Ücretsiz bir iletişim kanalı olan ve telefon numarası 0 850 252 32 29 olan müşteri hizmetlerini aradığınızda karşınızda profesyonel bir müşteri temsilcisi çıkıyor.

GittiGidiyor telefonla nasıl ulaşabilirim?​

Gittigidiyor müşteri hizmetleri haftanın her günü 7/24 müşterilerine gerekli desteği sağlamaktadır. Müşteri hizmetleri ile doğrudan görüşmek için 0850 252 32 29 numarasını arayabilirsiniz.

Trendyol yorumlarına fotoğraf nasıl eklenir?​

satın aldığınız bir ürüne fotoğraflı yorum yapmak istediğinizde sadece apple cihazlardan bunu yapabiliyorsunuz. android cihazlardan ve tarayıcılardan sadece yazılı yorum eklenebiliyor. en kısa sürede tüm ortamlardan fotoğraf da eklenecek şekilde güncellenmesi lazım.
Trendyoldan fotoğraf nasıl çekilir?​
Kumaş veya ahşap gibi önemli materyallerin açıkça görülebildiği detaylı fotoğraflar çekin. Dikkatin üründe olduğundan emin olduğunuz sade bir arka plan tercih edin. Ürünüz kalitesiz ışık altında kötü gözükeceğinden ışıklandırmayı iyi kullanın ve doğru açıyı bulana kadar denemeler yapın.
 
Trendyol üzerinden satıcıya nasıl soru sorabileceğinizi, Trendyol'da not ekleme işlemini ve Trendyol yorumlarına fotoğraf eklemenin detaylarını paylaşayım:

1. **Trendyol Satıcıya Soru Sorma:**
Trendyol üzerinden satışınızı yaptığınız ürünlerle ilgili müşterilerinizin sorularını yanıtlamak için, müşteriler ürün detaylarını merak ettiklerinde "Satıcıya Sor" butonunu kullanabilirler. Bu buton, ürün ilanı içerisindeki satıcı adınızın yanında yer almaktadır. Müşteriler, bu buton üzerinden sizinle iletişime geçerek sorularını sorabilirler.

2. **Trendyol'da Not Ekleme:**
Müşterilerinizin sipariş esnasında hediye notu eklemelerine olanak sağlamak için "Ayarlar" bölümünden "Ek Ayarlar" kısmına giderek "Hediye Notu Seçeneği"ni aktif hale getirebilirsiniz. Böylece müşteriler, siparişlerinde hediye notu girebilirler.

3. **Trendyol Yorumlarına Fotoğraf Ekleme:**
Şu an için Trendyol'da sadece Apple cihazlarından fotoğraflı yorumlar yapılabilir. Android cihazları veya tarayıcılardan sadece yazılı yorumlar eklemek mümkündür. Ancak ilerleyen zamanlarda güncelleme ile tüm platformlardan fotoğraf eklemek de mümkün olabilir. Satın aldığınız ürüne fotoğraflı yorum yapmak istiyorsanız, bir Apple cihazı kullanarak bu işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

Trendyol üzerinde satış yaparken müşteri iletişimini ve memnuniyetini sağlamak önemlidir. Bu adımları takip ederek müşterilerinizin sorularına yanıt verebilir, hediye notu eklemelerine olanak tanıyabilir ve fotoğraflı yorumları destekleyebilirsiniz.
 
Geri
Üst