AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Toplanti suresi ne kadar olmali?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.319
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Toplantı süresi ne kadar olmalı?​

İdeal Toplantı Süresi 25 Dakika Olmalı Uzun toplantılarda sürekli konuşulanları dinleyen ve bir yerde söz alma motivasyonunu kaybeden katılımcılar, 25 dakikalık toplantıda söz almaya daha heveslidir. Kısaca daha hızlı aksiyon alınır ve katılımcılar ne yapması gerektiğine dair daha net bir fikirle toplantıdan ayrılır.

Iş toplantıları kaç saat sürer?​

EShare tarafından yapılan bir araştırmaya göre, bir çalışan haftada ortalama 4.4 toplantıya katılıyor. Bu toplantılarda harcanan ortalama süre ise 6 saat 22 dakika.
Toplantının diğer adı nedir?
Bir kuruluşun, temel sorunları konuşmak üzere belli sürelerle yaptığı genel toplantı, kurultay.

Tanışma toplantısı nasıl yapılır?​

Her birini tek tek açıklayacağım.
- Toplantı yerinin belirlenmesi.
- Toplantı saatinin seçimi.
- Toplantı odasının hazırlığı ve ikram.
- Kartvizit değiş tokuşu.
- Kendini, görevini ve kurumunu tanıtma.
- Sunum yapma ve sunum dinleme.
- Toplantıyı sonlandırma ve uğurlama.

Istişare toplantısı ne demek?​

İstişare sözcüğü, belli bir konuyu değerlendirmek anlamında da kullanılmaktadır. Tek bir kişinin karar vermesinin güç olduğu durumlarda konunun istişare edilmesi gerekir. İstişare konuyu farklı görüş açılarına sunmak, başkalarının görüşlerini almak anlamında kullanılan bir kelimedir.
Toplantı gündeminde yer alması gereken bilgiler nelerdir?
Gündem içerisinde toplantıda üzerine tartışılacak konuların belirtilmesi gerekir. Gündeme gelecek konuların ana ve alt başlıklar şeklinde listelenmesi, her bir başlık için yetkili kişinin belirtilmesi ve bir zaman çizelgesi oluşturulması önemlidir.

Toplantı Organizasyonu nedir?​

Toplantı organizasyonu, firmaların, kurumların, okulların veya bir amaç uğruna toplanan kişilerin gerçekleştirdiği etkinliktir. Etkinliğe davet edilen kişilerin yapılan sunumlardan ve ortamdan etkilenmesi için toplantı atmosferinin etkileyici olması gerekmektedir.

Başarılı ve etkin toplantının kriterleri nelerdir?​

360 DERECE DEĞERLENDİRME.
 
Geri
Üst