Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Ters yuz Sinif Uygulamasi Nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.241
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Ters yüz Sınıf Uygulaması Nedir?​

Ters yüz sınıf öğrenciyi merkez alan nispeten yeni bir öğren- me yaklaşımıdır. Bu yöntemde dersler ders saatleri dışında çevrim içi olarak yapılırken, sınıf içinde aktif öğrenme etkin- likleri yapılmaktadır.

Ters yüz edilmiş öğrenme Nasıl Uygulanır?​

TERS YÜZ EĞİTİM NASIL UYGULANIR?
- Öğrenci derse gelmeden önce, istediği bir zamanda dersi videodan izler, notlar alır, anlamadığı konular ile ilgili sorular hazırlar.
- Öğrenciler, dersten önce konu ile ilgili sorularını öğretim üyesine elektronik ortamda iletir.
Ters-Yüz Sınıf Sisteminin Avantajları ve Dezavantajları
Ters yüz edilmiş sınıflar nedir?
Ters-yüz edilmiş sınıflarda sınıf içi etkinliklerin öğrencilere sınıf dışında sunulması, geleneksel yapıda sınıf dışında yapılması beklenen ödev ve etkinliklerin de sınıf içerisine getirilmesi olarak tanımlanmaktadır.
Ters yüz edilmiş sınıfa neden ihtiyaç duyulur?
Ters yüz edilmiş öğrenmenin amacı, ders konularının önceden kaydedilerek öğrencilere dijital ortamda sunulmasıdır. Bu sayede öğrenciler, kendi öğrenme hızlarında ve tarzlarında konuları öğrenebilirler ve önemli konuları anlamadan atlama olasılıkları büyük oranda düşer.

Öğrenmenin tersi nedir?​

Ters yüz edilmiş öğrenme (flipped learning veya inverted learning), son birkaç yılın yükselişteki eğitim modelidir ve bugüne kadar daha çok ilk ve ortaöğretim basamaklarında uygulanmaktadır. Ters yüz edilmiş öğrenmenin amacı, ders konularının önceden kaydedilerek öğrencilere dijital ortamda sunulmasıdır.

Harmanlanmış öğrenme nasıl uygulanır?​

Harmanlanmış öğrenme uygulamalarında öğretmen ve öğrencilerin eş zamanlı olarak internet üzerinden sohbet etme, tartışma odalarında bilgi paylaşma veya e-posta aracılığı ile işbirliği yapmalarına imkân verilmelidir. İşbirliği yapma öğrenci-öğrenci ve öğrenci-danışman arasında olabilmektedir.
Ters yüz edilmiş öğrenmenin amacı, ders konularının önceden kaydedilerek öğrencilere dijital ortamda sunulmasıdır. Bu sayede, eğitmenler öğrencilerinin problem çözme, eleştirel düşünme, inisiyatif alma gibi 21. yüzyıl yetkinliklerini kazanmalarına daha etkili şekilde yardımcı olabilir.
Matematik eğitiminde ters yüz öğrenme nedir?
Sonuç olarak, ters yüz öğrenme modeli öğrencilerin derste görecekleri konularından bireysel öğrenmeye uygun kısımlarını evde eş zamansız sistemler yardımıyla öğrenmesi ve anlaşılmayan kısımların sınıf ortamında giderilmesi ilkesine dayanır.
Flip Classroom modeli nedir?
geleneksel öğrenme yöntemlerinin tersine çevrilip, konuların evde, internet üzerinden öğrenilip, ödevlerin ise sınıfta yapılması anlamına gelir. öğrenciler işlenen konuyu öğretmenin sağladığı online kaynaklardan öğrenip, normalde ödev olarak verilen aktiviteleri sınıfta yaparlar.
 
Geri
Üst