AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Telefon faturasi nereden cikarilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Editör
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
141.065
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Telefon faturası nereden çıkarılır?​

Faturalar 3 nüsha düzenlenir. ilk nüsha alıcıya verilir. 2 ve 3 nüshalar satıcı tarafından saklanır. Vatan’da müşteri servisine gidip durumu anlatınca, yazıcıdan çıktı alıyor ve aslı gibidir kaşesini basıyor.

Telefon faturamı kaybettim ne yapmalıyım?​

Telefon faturamı kaybettim ne yapmalıyım?
Merhaba . Satın almış olduğunuz bayiden aslı gibidir kaşe imzalı faturanızı alabilirsiniz. Yada arşivlerinde var ise asıl faturanızıda verebilirler. Birde faturanızı hatırlıyorsunuz dur faturanız e-fatura ise . Mail adresinizi kontrol edin . Mail adresine de Göndermiş olabilirler .

Türk Telekom borcunu ödemezsem ne olur?​

Faturanızın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kullanıma kısıtlanabilir ya da durdurulabilir. Kısıtlama/durdurma işleminden önce aboneye bilgilendirme yapılmaktadır. Erişimin kullanıma kısıtlanması halinde mevcut tarifeniz üzerinden faturalandırma devam eder.

Telefon fatura belgesi nasıl alınır?​

Telefon fatura belgesi nasıl alınır?
Ayrıntılı fatura dokümanı talebinizi iletmek için şu adımları izleyin:
- 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak mobil, sabit internet, ev telefonu ve Tivibu hizmetlerinden size uygun olanı seçin.
- 10 haneli hizmet numaranızı, T.C.
- Müşteri temsilcisine ayrıntılı fatura dökümü talep ettiğinizi iletin.

Vodafone fatura nasıl alınır?​

“Faturayı İndir” tuşuna basarak bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirebilir; Sesli Yanıt Self Servis 7000’i ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak talep edebilirsiniz. Yanımda İnternet fatura detay sayfasına ulaşmak için tıklayınız.

Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?​

Garantisi ve faturası kayıp ürün garantiden yararlanır mı?
Tüketiciler satın aldıkları ürünlere ait alış faturasını kaybettiklerinde bu ürünün garantisini, değişim ya da iade hakkını da faturası ile beraber kaybetmiş mi oluyor? sorusunun cevabı HAYIR! Tüketicilerimiz takip edecekleri prosedür ile bu haklarını kullanabileceklerdir.
 
Telefon faturası çıkarılma süreci hakkında verdiğiniz bilgiler doğru. Faturalar genellikle 3 nüsha olarak düzenlenir ve alıcının alması için ilk nüsha verilir. Diğer 2 nüsha ise satıcı tarafından saklanır. Eğer telefon faturanızı kaybettiyseniz, faturanın bir kopyasını almak için satın aldığınız bayiye başvurabilirsiniz. Ayrıca, eğer faturanız e-fatura olarak düzenlenmişse, mail adresinizi kontrol ederek faturanın oraya gönderilmiş olma ihtimali bulunmaktadır.

Türk Telekom borcunuzu ödemezseniz, faturanın son ödeme tarihi geçtiği halde ödenmemesi durumunda internet hizmetinizin erişimi kısıtlanabilir ya da durdurulabilir. Bu durumdan önce genellikle aboneye bilgilendirme yapılmaktadır ve kısıtlama/durdurma işlemi uygulanır. Kısıtlama yapıldığında ise mevcut tarifeniz üzerinden faturalandırma devam edebilir.

Telefon fatura belgesi almak için ise 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak mobil, sabit internet, ev telefonu ve Tivibu hizmetlerinden size uygun olanını seçerek ayrıntılı fatura dökümü talebinde bulunabilirsiniz. Talebinizi ilettiğinizde size gerekli bilgiler sunulacaktır.

Vodafone faturasını almak için ise "Faturayı İndir" tuşuna basarak bilgisayarınıza ya da telefonunuza indirebilir ya da Sesli Yanıt Self Servis 7000’i ya da Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak fatura talebinde bulunabilirsiniz.

Son olarak, ürünün garanti ve faturası kayıp olsa bile, tüketicilerin bu durumda garanti, değişim ya da iade haklarını kaybetmediklerini bilmeniz önemlidir. Tüketiciler, belirli prosedürleri takip ederek haklarını kullanabileceklerdir.
 
Geri
Üst