AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Teklif stratejisi ogreniyor nedir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
134.357
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Teklif stratejisi öğreniyor nedir?​

Teklif stratejinizde değişiklik yaptıktan sonra teklifleriniz Google Ads tarafından optimize edilirken küçük performans dalgalanmaları yaşanabilir. Bunu belirtmek için “Öğreniyor” durumu gösterilebilir.

Bgbm nasıl hesaplanır?​

BGBM, “1000 gösterim başına maliyet” anlamına gelir. BGBM reklam kampanyaları yürüten reklamverenler istedikleri ücreti yayınlanan 1000 reklam başına ayarlar, reklamlarının gösterileceği reklam yerleşimlerini seçer ve reklamları her gösterildiğinde ücret öder.

Hedef Roas ne demek?​

Hedef Roas ne demek?
Hedef ROAS, reklamlara harcadığınız her lira için elde etmek isteyeceğiniz ortalama dönüşüm değeridir (ör. gelir). Belirlediğiniz hedef ROAS’ın, elde edeceğiniz dönüşüm hacmini etkileyebileceğini unutmayın. Örneğin, çok yüksek bir hedef belirlemeniz, reklamlarınızın alabileceği trafik miktarını sınırlandırabilir.

Akıllı teklif nedir?​

Akıllı teklif nedir?
Akıllı Teklif, her açık artırmada dönüşüm sayısı veya dönüşüm değeri için optimizasyon yapmak (bu özelliğe “açık artırma anında teklif verme” denir) üzere makine öğrenimini kullanan bir grup otomatik teklif stratejisidir.

Teklif stratejisi sınırlı ne demek?​

“Bütçeyle sınırlı” teklif stratejisi durumu, ortalama günlük bütçeniz önerilen tutardan düşük olduğunda kullanılır. Tekliflerinizi artıran bir teklif ayarlaması yaparsanız, sonuçta belirlenen teklif reklamın uygun olduğu açık artırma sayısını artırabilir.

Google AdWords en iyi teklif stratejisi hangisi?​

Manuel TBM (Tıklama Başı Maliyet) Teklifi Bu teklif stratejisi, AdWords uzmanları tarafından en çok tercih edilen stratejidir.

Bin gösterim başına maliyet nasıl hesaplanır?​

Bin gösterim başına maliyet nasıl hesaplanır?
1000 gösterim üzerinden maliyetlendirmeniz yapılır. CPM hesaplaması son derece kolaydır. Reklam için belirlediğiniz ve ödediğiniz toplam ücret gösterim sayısına bölünür ve ardından bin ile çarpılır.

Bin gösterim başına maliyet nedir?​

Bin gösterim başına maliyet nedir?
Cost Per Mille (CPM), yani Bin Gösterim Başına Maliyet (BGBM) bir reklam verenin bir web sayfasındaki bin reklam gösterimi başına ödediği maliyeti ifade eder. Gösterim, bir reklamın aldığı reklam görüntülemelerinin veya izleyici etkileşimlerinin sayısını sayan bir metriktir.

Hedef Gösterim payı ne demek?​

Hedef gösterim payı; sayfanın mutlak üst kısmında, sayfanın üst kısmında veya Google arama sonuçlarının ilk sayfasındaki herhangi bir yerde reklamınızı göstermek üzere teklif belirleyen bir otomatik teklif stratejisidir.

Hedef Roas nasıl hesaplanır?​

ROAS değeri hesaplarken reklam sayesinde elde edilen gelir, reklam için ödenen ücrete bölünür ve sonucun yüzdesel oranını görebilmek adına 100 ile çarpılır. Örneğin 150 TL ödenen bir reklam sayesinde 450 TL tutarında satış yapılması durumunda; ROAS = (450/150) x 100.

Otomatik teklif ne demek?​

Otomatik teklif ne demek?
Otomatik teklif özelliği, performans hedeflerinize ulaşmanız için teklif belirleme sürecinde işin yorucu ve tahmin gerektiren kısmını üstlenir. Manuel TBM teklifi verme seçeneğinin aksine, belirli reklam grupları veya anahtar kelimeler için tekliflerin manuel olarak güncellenmesine gerek yoktur.

Reklam uzantıları kullanıcı etkileşimini artırmaya nasıl katkı sağlayabilir?​

Reklam uzantıları kullanıcı etkileşimini artırmaya nasıl katkı sağlayabilir?
Reklam uzantıları ek bilgilerin yanı sıra insanların doğrudan arama sonuçlarından harekete geçebilmesini sağlar. Amaçların önem kazandığı bu mikro anlarda, uzantılar reklamları öne çıkarıp daha fazla tıklama ve telefon aramaları gibi değerli kullanıcı etkileşimleri almanızı sağlar.

Teklif üst sınırı ne demek?​

Teklif üst sınırı teklif stratejisini kullanarak bir teklif kontrolü ayarladığınızda, bir açık artırmada harcayabileceğimiz maksimum tutarı belirlemiş olursunuz. Teklif kontrolleri daha az esnektir, dolayısıyla yayını sınırlama olasılıkları ücret kontrollerine kıyasla daha yüksektir.

Bütçe ile sınırlı uyarısı nedir?​

Google Ads üzerinde marka bilinirliği kampanyası oluşturulurken hangi teklif stratejisi tercih edilir?​

Google Ads üzerinde marka bilinirliği kampanyası oluşturulurken hangi teklif stratejisi tercih edilir?
Tıklama başına maliyet (TBM) teklifi, kampanyanız için doğru strateji olabilir. Amacınız marka bilinirliğini artırmaksa gösterimlere odaklanmak sizin için uygun strateji olabilir. Bin görüntülenebilir gösterim başına maliyet (gBGBM) teklifini kullanarak mesajınızı müşterilere ulaştırabilirsiniz.

Google Ads teklif stratejisi nedir?​

Google Ads teklif stratejisi nedir?
Google, bu noktada reklam verme hedeflerinize göre, farklı kampanyalarda kullanabileceğiniz teklif verme seçenekleri sunar. Böylece kampanyalarınızın hedeflediği amaçlara göre (gösterim, tıklama, dönüşüm) teklif stratejisi kullanarak kampanyalarınızı yayınlayabilirsiniz.

Hedef EBM nasıl belirlenir?​

İşleyiş şekli. Hedef EBM teklifi, reklamınızın gösterime uygun olduğu her durumda reklamınız için otomatik olarak optimum bir teklif bulur. Bunu yaparken kampanyanızla ilgili geçmiş bilgileri kullanır ve açık artırma sırasında mevcut olan içerik sinyallerini değerlendirir.

Facebook teklif stratejisi nedir?​

Facebook’un dediğine göre; Manuel bidding yani teklif stratejileri ; bütçe harcama ve sonuç elde etmeye yönelik genel yaklaşımımızdır. Teklif stratejisi seçiminiz, reklam açık artırmalarında sizin adınıza nasıl teklif vereceğimiz konusunda bilgi verir.

Google Ads üzerinde marka bilinirliği kampanyası oluştururken hangi teklif stratejisi tercih edilir?​

Google Ads üzerinde marka bilinirliği kampanyası oluştururken hangi teklif stratejisi tercih edilir?

Google Ads otomatik teklif nedir?​

Google Ads otomatik teklif nedir?
Reklamınızın bir tıklama veya dönüşüm ile sonuçlanma olasılığını temel alarak reklamlarınız için otomatik teklif ayarlamaları yapan bir teklif stratejisidir. Tüm otomatik teklif stratejisi türleri, işletmenizle ilgili belirli bir hedefe ulaşmanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Google Görüntülü Reklamlar kampanyasında hangi iki ana reklam biçimi kullanılabilir?​

Google Ads’te temel olarak iki ağ üzerinden reklam verebilirsiniz. Bunların ilki en çok bilinen ve kullanılan arama ağı reklamları, diğeri ise milyonlarca websitesinde reklam yayınlamanızı sağlayan görüntülü reklam ağıdır.

Manuel TBM ne demek?​

Reklamlarınız için kendi maksimum tıklama başına maliyetinizi (TBM) ayarlamanıza olanak tanıyan bir teklif verme yöntemidir. Teklif tutarlarını sizin yerinize belirleyen otomatik teklif verme stratejilerinden farklıdır.

Hedef EBM ne olmalı?​

Hedef EBM ne olmalı?
Hedef EBM teklifi, olabildiğince çok dönüşüm (müşteri işlemi) elde etmenizi sağlayacak teklifler belirleyen bir Akıllı Teklif stratejisidir. Hedef EBM (işlem başına maliyet hedefi) teklif stratejisini oluşturduğunuzda her dönüşüm için ödemek istediğiniz ortalama maliyeti belirlersiniz.
 
Merhaba! Teklif stratejisi öğreniyor konusunda merak ettiğiniz bilgileri paylaşmaya hazırım.

**BGBM (Bin Gösterim Başı Maliyet):**
BGBM, "1000 gösterim başına maliyet" anlamına gelir. Reklam kampanyaları yürüten reklamverenler, belirledikleri ücreti 1000 reklam gösterimi başına öderler. Bu şekilde reklamlarının gösterim aldığı mecraya göre ücretlendirilirler.

**Hedef ROAS (Return on Ad Spend):**
Hedef ROAS, reklamlara harcadığınız her bir lira için elde etmek istediğiniz ortalama dönüşüm değeridir. Belirlediğiniz hedef ROAS, reklamlarınızın getireceği dönüşüm hacmini etkileyebilir. Yüksek bir hedef ROAS belirlemeniz, reklamlarınızın alabileceği trafik miktarını sınırlandırabilir.

**Akıllı Teklif:**
Akıllı teklif, makine öğrenimini kullanarak dönüşüm sayısı veya değeri için tekliflerde optimizasyon yapar. Bu özellik Google Ads'ta "açık artırma anında teklif verme" olarak adlandırılır ve otomatik teklif stratejilerinden biridir.

**Sınırlı Teklif Stratejisi:**
"Bütçeyle sınırlı" teklif stratejisi durumu, ortalama günlük bütçenizin önerilen tutarın altında olduğunda kullanılır. Teklifleri artırarak reklamın uygun olduğu açık artırma sayısını artırabilir ve daha fazla trafik elde edebilirsiniz.

**Manuel TBM Teklifi:**
Manuel TBM (Tıklama Başı Maliyet) teklifi, AdWords uzmanları tarafından tercih edilen bir teklif stratejisidir. Reklamverenler kendi maksimum tıklama başına maliyetlerini belirleyebilir ve bu şekilde reklam stratejilerini yönetebilirler.

Umarım bu bilgiler işinize yarar. Başka sorularınız varsa çekinmeden sorabilirsiniz!
 
Geri
Üst