- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 256.219
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Şirket adına KEP adresi nasıl alınır?
Başvurularını hem www.kep.gov.tr adresinden online başvuru şeklinde hem de yetkili PTT Merkez Müdürlüklerinden resimli resmi kimlik ve başvuru formu ile yapabileceklerdir.Kephs nedir?
KEPHS Nedir? Kayıtlı elektronik posta sisteminde gönderilen ve alınan e-postalar, “güvenilir üçüncü taraf” rolünde olan, ilgili otoriteden (ülkemizde BTK’dan) yetki almış ve denetlemelere tabi bir güven kurumu niteliğindeki “kayıtlı e-posta hizmet sağlayıcı (KEPHS) üzerinden geçmektedir.KEP hesap nedir?
Kayıtlı Elektronik Posta(KEP), resmi ya da özel kuruluşlara gönderilen(kurum dışına yazılan) belgelerin, fiziksel ortamda herhangi bir posta işlemine tabi tutulmadan EBYS üzerinden KEP webmail arayüzü ile gönderilmesini sağlayan bir hizmettir.
Tüzel kişiler için KEP adresi nasıl alınır?
Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Hesabı almak isteyen gerçek ve tüzel kişiler ile Kamu Kurumları, Resmî Gazete’nin 25/08/2011 tarih ve 28036 sayılı nüshasında yayımlanan Kayıtlı Elektronik Posta Sistemine İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 9’uncu maddesinin 1’inci fıkrası kapsamında listesi bir sonraki bölümde …KEP adresi nereden alınır?
Kayıtlı Elektronik Posta sistemine üye olmak isteyen müşterilerimiz başvuru için gerekli bilgi ve belgeleri hazırlayarak en yakın PTT Merkezinden hesaplarını alabilirler.Trendyol KEP adresi istiyor mu?
E-ticaret faaliyetinde bulunan şirketlere 2015 yılında KEP adresi zorunluluğu gelmişti. Şimdi ise birçok pazaryeri için KEP adresi zorunluluğu gelmeye başladı. Bunlardan bir tanesi de Trendyol. Trendyol, pazaryerinde satıcı olanlar ve olmak isteyenlerden KEP adresi edinmelerini ve kendilerine bildirmesini istiyor.
Kayıtlı Elektronik Posta (KEP), resmi yazışmaların elektronik ortamda mevzuata uygun bir şekilde düzenlenmesine ve uluslararası standartlarda güvenli bir şekilde yapılmasına imkân sağlayan sisteme denir.