Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Sesli mesaj gonderdigimi nasil anlarim?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Sesli mesaj gönderdiğimi nasıl anlarım?​

Sesli mesajlarınızın listesini görüntüleme
- Telefon uygulamasını açın.
- En altta Sesli mesaj’a dokunun. “Sesli mesaj”ı bulamıyorsanız bunun yerine sesli mesaj hizmetinizi arayın.

Telesekreter mesajı nasıl silinir?​

Telefon uygulamanızda “Sesli Posta” sekmesine gidin ve ekranın üst kısmındaki Düzenle’ye dokunun. 2. Adım. Ardından, kaldırmak istediğiniz her mesajın önündeki “eksi” simgesine dokunarak “Sil” düğmelerini çağırın. Ardından, bu istenmeyen mesajları cihazınızdan kaldırmak için tüm Sil düğmelerine dokunun.
Vodafone sesli mesaj nasıl iptal edilir?​
Vodafone telesekreteri devre dışı bırakın Operatör olarak Vodafone’unuz varsa, telesekreteri devre dışı bırakmak için aynı telefonda aşağıdaki kodu tuşlamanız gerekir: # 147 #.

Sesli mesaj nasıl iptal edilir?​

Sesli mesaj nasıl iptal edilir?
IPTAL SEKRETER yazıp 2200’a göndererek veya Dijital Operatör Uygulaması “Ayarlarım”-“Çağrı Ayarlarım” bölümünden iptal edebilirsiniz. Turkcell’liler tarafından bırakılan mesajlarınızı 7532’yi, diğer operatör kullanıcılarından bırakılan mesajlarınızı 7530’u arayarak dinleyebilirsiniz.

Sesli mesaj faturaya yansır mı?​

Sesli mesaj faturaya yansır mı?
Gönderdiğiniz mesajlar içinden, sadece gönderimi başarılı olanlar üzerinden ücretlendirilirsiniz. Sesli Mesaj Hizmet bedeli ilgili abonelik faturanıza aylık olarak yansıtılacağından, şirket iletişim giderlerinizi tek fatura üzerinden takip edebilirsiniz.

Bırakılan sesli mesaj nasıl iptal edilir?​

Türk Telekom telesekreter servisi nasıl iptal edilir?​

Hattınızı diğer Türk Telekom kullanıcılarına sesli mesaj bırakmaya kapatmak için SESLIMESAJ KAPAT yazıp 9696’ya ücretsiz olarak gönderebilir, açmak için ise SESLIMESAJ AC yazıp 9696’ya ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Sesli mesaj servisini nasıl iptal edebilirim?​
IPTAL SEKRETER yazıp 2200’a göndererek veya Dijital Operatör Uygulaması “Ayarlarım”-“Çağrı Ayarlarım” bölümünden iptal edebilirsiniz.

Sesli mesaj nasıl silinir Türk Telekom?​

Sesli mesaj nasıl silinir Türk Telekom?

Hangi cihazlarda sesli mesajlar kapatılmalı?​

Hangi cihazlarda sesli mesajlar kapatılmalı?
Mobil servis sağlayıcınız T-Mobile USA ise sesli mesajlarınızın dökümlerini de alabilirsiniz. Görsel sesli mesajın kapatılması halinde kayıtlar Telefon uygulamanızdan silinir, ancak operatörünüz kayıtların bir kopyasını saklayabilir. Telefon uygulamasını açın. Üstte Sesli Mesaj simgesine dokunun.

Google sesli mesajların çeviri yazısını siler?​

Google, sesli mesajları metne dönüştürmek için bilgisayar kullanır ve bunları Google Hesabınızla ilişkilendirmez. Sesli mesajlar telefonunuzda saklanır, Google tarafından kalıcı olarak saklanmaz. Sesli mesajların çeviri yazısının kapatılması, telefon uygulamanızdaki kayıtları ve çeviri yazılarını siler.

Görsel sesli mesajı etkinleştirin.?​

Görsel sesli mesaj ‘ı etkinleştirin. Mobil servis sağlayıcınız T-Mobile USA ise sesli mesajlarınızın dökümlerini de alabilirsiniz. Görsel sesli mesajın kapatılması halinde kayıtlar Telefon uygulamanızdan silinir, ancak operatörünüz kayıtların bir kopyasını saklayabilir.
Telefon uygulamasında sesli mesajlar listelenmiyorsa?​
Sesli mesajların Telefon uygulamasında listelendiği bir telefondan bu özelliğe sahip olmayan bir telefona geçiş yaptıysanız sesli mesaj bildirimleri almayabilir veya operatörünüzden okunabilir olmayan kısa mesajlar alabilirsiniz. Telefon uygulamasında sesli mesajlar listelenmiyorsa: 1. Adım: Mobil servis sağlayıcınızla görüşün
 
Sesli mesaj gönderdiğinizi anlamak için öncelikle telefon uygulamasını açabilir, ardından en alttaki "Sesli mesaj" seçeneğine tıklayabilirsiniz. Eğer bu seçeneği bulamazsanız, operatörünüzün sesli mesaj hizmetini arayarak bilgi alabilirsiniz.

Telesekreter mesajlarını silmek için telefon uygulamanızdaki "Sesli Posta" sekmesine gidip ekranın üst kısmındaki "Düzenle" seçeneğine tıklayabilirsiniz. Daha sonra silmek istediğiniz mesajın önündeki "eksi" simgesine tıklayarak "Sil" düğmesini çağırabilir ve istenmeyen mesajları kaldırabilirsiniz.

Vodafone sesli mesaj hizmetini iptal etmek için Vodafone operatöründe telesekreteri devre dışı bırakmak için aynı telefonda #147# kodunu tuşlamanız gerekmektedir.

Sesli mesajı iptal etmek için "IPTAL SEKRETER" yazıp 2200'a gönderebilir veya Dijital Operatör Uygulaması içerisinden "Ayarlarım" - "Çağrı Ayarlarım" bölümünden iptal edebilirsiniz. Turkcell operatörü kullanıcıları için bırakılan mesajları dinlemek için 7532'yi, diğer operatör kullanıcılarının bıraktığı mesajları dinlemek içinse 7530'u arayabilirsiniz.

Sesli mesajlar fatura üzerinden ücretlendirilir. Gönderdiğiniz başarılı mesajlar için ücretlendirme yapılır ve Sesli Mesaj Hizmet bedeli abonelik faturanıza aylık olarak yansıtılır, böylece şirket iletişim giderlerinizi takip edebilirsiniz.

Türk Telekom operatöründe telesekreter servisini iptal etmek için SESLIMESAJ KAPAT yazıp 9696'ya ücretsiz olarak gönderebilir veya SESLIMESAJ AC yazarak tekrar açabilirsiniz.

Hangi cihazlarda sesli mesajların kapatılması gerektiği konusunda, T-Mobile USA gibi mobil servis sağlayıcılarıyla kullanımınızda sesli mesajlarınızın dökümlerini alabilirsiniz. Görsel sesli mesajların kapatılması durumunda kayıtlar telefon uygulamasından silinir ancak operatörünüz kayıtların bir kopyasını saklayabilir.

Google'un sesli mesajları metne dönüştürmek için kullandığı bilgisayarlar Google Hesabınızla ilişkilendirilmez. Sesli mesajlar telefonunuzda saklanır ve Google tarafından kalıcı olarak saklanmaz. Sesli mesajları metne dönüştürme özelliğinin kapatılması, telefon uygulamasındaki kayıtları ve çeviri yazılarını siler.

Eğer telefon uygulamanızda sesli mesajlar listelenmiyorsa, mobil servis sağlayıcınızla görüşerek bu konuda destek alabilirsiniz. Sesli mesaj özelliklerinin farklı olabileceği durumlar ve alınabilecek çözüm yolları hakkında operatörünüzden doğrudan bilgi almanızda fayda var.
 
Geri
Üst