- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 140.838
- Çözümler
- 15
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Sekreterlik mesleğinin önemi nedir?
Türkiye’de sekreterlik hizmeti, iş akışı fazla olan yöneticilerin yazışma, haberleşme ve organizasyon işlerinin aksamadan yürütülmesi için iş hayatına girmiştir. Giderek iş yaşamının yoğunlaşması ve karmaşık bir yapıya sahip olması, sekreterlik hizmetlerini sunacak kişilerin eğitimini ön plana çıkarmıştır.Aşağıdakilerden hangisi sekreterin mesleki niteliğidir?
Sekreterlik mesleği “Bürolardaki işlerin düzgün bir şekilde yapılmasını sağlayan, amirinin rahat çalışması için telefon konuşmaları, randevu tespitleri, ziyaretçi kabulü, yazışmalar, dosyalama gibi bir kuruluşta iletişim, belgeleme ve düzenleme görevlerini yerine getiren, sempatik, anlayışlı ve çalışkan kişilerin …
Sekreterin tutum ve davranış özellikleri nelerdir?
Sabırlı olmalı. Saygılı olmalı. Sır saklamalı. Soğukkanlı olmalı. • Sorumluluk sahibi olmalı. • Temiz ve bakımlı olmalı. • Titiz olmalı.Sekreterlik kavramı nedir?
Sekreter, bir şirket veya yönetici için temel büro, organizasyon ve ofis sorumluluklarını yerine getiren kişiye verilen mesleki unvandır. Sekreter, ofise gelen insanlara profesyonel bir karşılama sunarak iş imajını yansıtır.
Poliklinik cihazlarıyla ilgili arıza prosedürüne uygun olarak gerekli arıza bildirimlerinde bulunmak. ➢ Görev alanının temizliğine, düzenine özen göstermek ve verimi azaltacak karışıklıklardan sakınmak, Poliklinikte tüm temizlik ve düzeni sağlamak. ➢ Poliklinik randevularını ve iş akışını düzenlemek.
Sekreter özellikleri nelerdir?
Literatürde sekreterlerin sahip olması gereken özelikleri fiziksel, duyuşsal, mesleki bilgi ve beceri yönlerinden olmak üzere 3 temel başlıkta incelenmektedir.