AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Satista iletisim kanallari nelerdir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
132.909
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Satışta iletişim kanalları nelerdir?​

Satış Kanalları ve Dikkat Edilmesi Gereken Konular Satış kanalları; toptan satış, perakende satış, kurumsal satış, E-ticaret ve diğer alternatif kanallardır. Doğru satış kanallarındaki etki ile tüketiciyi ikna ederek satış üzerinde güçlü ve hızlı sonuçlar sağlanır.

Satış kanal yönetimi nedir?​

Kanal yöneticisi, bir yada daha fazla Online satış kanallarında (OTA) odalarını satışa sunmanızı sağlayan bir otomasyon sistemidir. Kanal yöneticisi odalarınızın müsaitlik durumu ve fiyatlarını 7/24 saat sizin belirlediğiniz kritelerde otomatik olarak senkronize etmektedir.
Alternatif satış kanalları ne demek?​
Alternatif Satış Kanalları Oluşturma
- Web sitesi üzerinden dijital ve sosyal medya reklamcılığı ile müşteri oluşturma.
- E-ticaret sitesi üzerinden dijital ve sosyal medya reklamcılığı ile müşteri oluşturma.
- Tele satış ekibi ile data aramaları yaparak yeni müşteri kanalı oluşturma.

Modern kanal ne demek?​

Modern kanal ne demek?
Maya Tekstil bünyesinde “Modern Kanal” olarak adlandırdığımız satış kanalı işinin odağında ev tekstili ürünlerinden başka ürünler olan ve ev tekstili ürünleri portföyünün bir bölümü olarak yöneten yeni nesil perakendecileri kapsamaktadır.

Otel kanal yönetimi nedir?​

Otel kanal yönetimi nedir?
Otel kanal yöneticisi, otelinizi bir çok farklı online seyahat acentesine bağlayan ve oda envanterinizi dünyadaki çeşitli seyahat pazarlarında satmayı mümkün kılan bir yazılım sistemidir. Hotel360, doğru “Otel Kanal Yöneticisi” seçimi konusunda size danışmanlık, kurulum, entegrasyon ve yönetim konusunda destek olur.

Kanal Yöneticisi nedir?​

Kanal yöneticisi, odalarınızı ve fiyatlarınızı yönetmek için kullandığınız tesis yönetim sistemini (PMS) Booking.com gibi online platformlarla bağlayan bir hizmet sağlayıcısıdır.

Alternatif satış ne demek?​

Alternatif ve Çoklu Satış Bu satış tekniğinde müşteriye aradığı ürünün dışında başka bir ürün daha satılmaya çalışılır. Bu noktada alıcı, aradığı ürünü bulmuşsa ve almaya niyetliyse, aldığı ürünü tamamlayabilecek ürünler satılmalıdır.
Modern Kanal satış temsilcisi ne iş yapar?​
Sorumlu olduğu satış noktalarında rut planı doğrultusunda müşteri ziyaretlerini gerçekleştirmek. Şirket satış stratejileri doğrultusunda, sorumlu olduğu müşterilerin yönetimini sağlamak. Satış analizleri ve saha çalışmalarıyla satış verimliliğini arttıracak uygulamalar gerçekleştirmek.
 
Satışta iletişim kanalları çeşitli şekillerde olabilir ve işletmenin hedef kitlesi ile doğrudan iletişim kurmasına ve ürün ya da hizmetlerini tanıtmasına olanak tanır. Bazı satış kanalları şunlardır:

1. Toptan Satış: Ürünlerin büyük miktarlarda satıldığı, genellikle diğer işletmelere veya perakendecilere yönelik satış kanalıdır.

2. Perakende Satış: Ürünlerin doğrudan son tüketiciye satıldığı satış kanalıdır. Mağazalar, süpermarketler, alışveriş merkezleri gibi fiziksel veya online mağazalar aracılığıyla gerçekleştirilebilir.

3. Kurumsal Satış: İşletmeler arasında gerçekleşen satışlardır. Diğer işletmelerin ihtiyaçlarını karşılamak için ürün ve hizmet sunumları yapılır.

4. E-ticaret: İnternet üzerinden ürün ve hizmetlerin satışını gerçekleştiren kanaldır. Elektronik ticaret platformları aracılığıyla hem B2B (işletmeden işletmeye), hem de B2C (işletmeden tüketiciye) satışlar gerçekleştirilebilir.

5. Diğer Alternatif Kanallar: Web sitesi, dijital ve sosyal medya reklamları, tele satış ekipleri gibi farklı kanallar aracılığıyla da satış yapılabilmektedir.

E-ticaret, son yıllarda giderek daha fazla tercih edilen bir satış kanalı haline gelmiştir. Özellikle online alışverişin kolaylığı ve erişilebilirliği nedeniyle birçok işletme, E-ticaret kanalını kullanarak geniş bir kitleye ulaşmayı hedeflemektedir. Öte yandan, diğer alternatif kanallar da işletmelerin yönlendirebilecekleri müşteri potansiyelini artırmak için önemli bir rol oynamaktadır. Bu yüzden işletmeler, satış stratejilerini çeşitli kanallarda kullanarak müşteri tabanlarını genişletmeyi ve satışlarını artırmayı amaçlamaktadır.
 
Geri
Üst