AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Sanal kimlik nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.357
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Sanal kimlik nedir?​

Sanal kimlik, çevrim içi iletişim kurarken ima edilen bir kişidir. Bu durum, çevrim içi olduğunuzda kim olduğunuzun algılanan bir görünümüdür. Çevrim içi kimlik, nispeten küçük gerçeklik düzeylerine sahip görseldir.
Kurumsal kimlik nedir makale?
Kurumsal kimlik; bir işletmenin, kurumun ya da kuruluşun kim ve/veya ne olduğunu anlamamızı sağlayan yani tanıtıcı görsel göstergelerdir. Kurumsal kimlik olarak adlandırılan bu görsel göstergeler, kurumun kendisini dışarıdan nasıl görünmesini istediği ile ilgili olarak oluşturulur.
Dijital kimlik ne demek?
Dijital kimlik, kişileri tanımanın elektronik bir yoludur. Görüntülenebilir bir ”açık anahtar” ve gizli tutulan bir ”gizli anahtar” içeren bir sertifikadan oluşur. Gizli anahtarınız, elektronik belgeleri başkalarının yalnızca açık anahtarınızı kullanarak doğrulayabileceği bir imzayla imzalamanıza olanak tanır.

Medya kimliği ne demek?​

Dijital kimlik bir markanın sosyal medya platformlarında oluşturduğu hesabıyla ve ürettiği içeriklerle yarattığı, kendini sözlerle ve görsellerle yansıttığı bir kimliktir.
Kurumsal kimlik türleri nelerdir?
Kurumsal Kimlik Tasarımı Nedir ve Neleri İçerir?
Dijital kimlik oluşturma nedir?
Dijital kimlik, kimliğinizi kanıtlayan elektronik bir sürücü belgesi veya pasaport gibidir. Dijital kimlik genellikle adınızı ve e-posta adresinizi, kimliği yayınlayan kuruluşun adını, bir seri numarası ve zaman aşımı süresi içerir. Dijital kimlikler sertifika güvenliği ve dijital imzalar için kullanılır.
Bunu belirtmek içinde kimlik konusunu bireysel kimlik, kolektif kimlik ve kurumsal kimlik olarak 3 gruba ayırabiliriz.
Kurum kimliğini oluşturan temel unsurlar nedir?
Özetle kurumun sahip olduğu binaların renginden dış cephe kaplamasına, logosundaki renklerden, ismine, iç paydaşların motivasyonundan, dış paydaşların kurumla ilgili tavır ve davranışların tamamı kurumsal kimlik kavramını oluşturur.
 
Geri
Üst