- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 264.936
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
RTB açılımı nedir?
Dijital reklamcılığın geleceği olan programatik satın alma ve bunun bir parçası olan Real Time Bidding kavramı ise ülkemize hızla giriş yaptı. Dijital reklam dünyasının yeni bebeği RTB (Gerçek zamanlı açık arttırma) kullanıcıların ilgi alanlarına göre doğru yer ve doğru zamanda reklam gösterimi yapan bir teknoloji.RTB ne demek reklam?
Real Time Bidding, reklamverenlerin hedefledikleri reklam alanını satın alması için açık arttırma usulü girdiği ihalelerdir. Bu sistem internet sitelerinde dolaşan kullanıcılara ait çerezler yardımıyla verileri toplar. Topladığı bu verileri sistemde toplayan bu sistem reklamverenlere bir hedefleme envanteri sunar.RTB Teknolojisi Nedir?
RTB; birçok farklı sistem ve exchange’den aynı anda bilgi alarak çoklu hedefleme yapmak olarak da ifade edilebilir. Teknolojimiz, reklamların çıkacağı siteleri daha reklamlar yayınlanmadan bid ederek kontrol ettiğinden gerçek zamanlı olarak önlemler alabilmemizi sağlar.
Programatik reklamcılık nasıl çalışır?
Programatik reklamcılık, geleneksel dijital reklamcılık yöntemlerinin aksine, medya satın alma, yani reklam alanı satın alma süreci için otomasyona dayalı teknolojinin kullanılmasıdır. Programatik reklamcılık, reklamları doğru kullanıcıya doğru zamanda ve doğru fiyata sunmak için veriden ve algoritmalardan yararlanır.
DMP açılımı nedir?
Data Management Platform? Bir veri yönetimi platformu (DMP) çevrimiçi, çevrimdışı, mobil ve daha fazlası dahil olmak üzere. Herhangi kaynaktan birinci, ikinci ,üçüncü taraf kitle verilerini toplamak, düzenlemek ve etkinleştirmek için birleştirici bir platformdur.DMP eğitimi nedir?
O-dmp (Okulöncesi Disleksi Müdahale Programı), Odist (Okulöncesi Disleksi Belirtileri Testi) uygulanarak disleksi belirtileri tespit edilen bireylerin, bireysel etkinliklerle otomatik patern, gelişimsel dil becerileri, kısa süreli bellek ve görsel işlemleme alanlarında yeterliliklerini arttırmasına yardımcı olan …DSP reklam nedir?
Talep tarafı platformu (DSP), dijital reklam envanteri alıcılarının hesaplarını birden çok SSP ile yönetmelerini sağlayan bir teknoloji sistemidir. Dolayısıyla bu sistem reklamlarını yayınlamak isteyenlerle ile bu reklamlarını yayınlayabileceği yayıncı siteleri bir araya getiren bir platformdur.