- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 136.535
- Çözümler
- 15
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
Reklam aracı seçimini etkileyen faktörler nelerdir?
Ancak reklam aracının belirlenmesinde üç aşama söz konusudur. Seçilen aracın hangi kategorisinden yararlanılacak? (kablolu ya da kabloya dahil olmayan televizyon kanalı, eğer bir dergi söz konusu ise, genel mi yoksa özel ilgi alnına hitap eden bir dergi mi seçilecek? Yerel mi ya da ulusal bir yayın mı tercih edilecek?Medya seçimi nedir?
Medya planlaması; pazarlaması yapılan kanallarda reklamı verilecek ürünün veya hizmetin belirli hedef kitleye ulaşması için yapılabilecek en önemli kararların alındığı, amaçların belirlendiği ve uygulamaya konulduğu tüm bu süreci kapsayan bütün bir kavramdır.
Medya planlamada mecra seçimi nasıl yapılmalıdır?
Medya planlamasının hangi mecrada olması gerektiğine hedef kitleniz karar verir. Hedef kitlenizin kullandığı mecra eğer televizyon ise yapmış olduğunuz iletişim kampanyasını televizyona uygun şekilde yapmalısınız ve planlamanın ana hatlarını da televizyon mecrasının özelliklerine göre belirlemelisiniz.
Medya planını etkileyen değişkenler nelerdir?
Bütçe,Başarılı bir medya planlama için olmazsa olmazlar nelerdir?
Medya Planlama Nasıl Yapılır?
1 profesyonel bir medya planlaması nasıl yapılmalıdır?
Medya Planlama Nasıl Yapılır?
- 1- Hedeflerin Belirlenmesi. Bir kampanyayı başarıya ulaştıran şey belirlenen hedeflerdir.
- 2- Ana Hedef Kitlenizin Belirlenmesi. Sonsuz sayıda erişilebilir kullanıcı var.
- 3- Kampanya Detaylarının Oluşturulması
- 4- Ölçümleme ve Metrik Takibi.