AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Raporda neler olur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Raporda neler olur?​

Rapor konuları, şöyle sıralanabilir: (1) Eğitim ve öğretimle ilgili özel ve genel faaliyetleri değerlendirmek. (2) Bir siyasî olayın, hareketin ya da olgunun genel yapısını değerlendirmek. (3) Toplumun eğitim, kültür, sağlık vb. alanlarındaki değişik sorunları üzerinde yapılan incelemeleri bir rapor hâline getirmek.

Rapor nedir özellikleri nelerdir?​

Raporun kısa, enteresan ve anlaşılır olması, onun okunması için en önemli unsurdur. Raporu hazırlarken raporu sunacağımız kişinin kültür, teknik bilgi, ihtisas ve tecrübelerine hitap edecek seviyede düzenlenmesi de amaçlarımıza ulaşabilmek açısından önem arz eder.
Raporun kontrolü yapılırken nelere dikkat edilmeli?
Rapor hazırlarken nelere dikkat etmek gerekir?
Ödev raporu ne demek?
Rapor bir konu, araştırma ya da ödevin sonucunun ortaya konulduğu belgeye denir. Raporda bulunması gerekenler, yazım teknikleri ve kuralları istenilen içeriğin düzgün ve kurallara uygun şekilde hazırlanmasında önemli bir rol oynar.

Rapor formatı nasıl olmalıdır?​

Rapor Formatı Nasıl Olmalı?
- Yazım dili anlaşılır olmalıdır.
- Kağıt ölçüsü mutlaka A4 olmalıdır.
- Yazı karakteri Times New Roman, biçimi normal ve büyüklüğü 12 punto olmalıdır.
- Yazım aralığı 1.0 satır olmalıdır.
- Alt -üst kenar boşlukları 4.25 cm, yan kenar boşlukları her iki tarafta 4.35 cm olmalıdır.

Kaç çeşit sağlık raporu var?​

Sağlık Raporu Çeşitleri ve Açıklamaları Başlığı Altında İstirahat / İş Göremezlik Raporları Bu rapor çeşidi, öğrenci ve çalışan istirahat raporları olarak ikiye ayrılmaktadır.
Rapor türleri nelerdir megep?
2.1. Raporlar genel olarak çalışma ve faaliyet raporu, değerlendirme raporu, araştırma geliştirme raporu, teftiş (denetleme) raporu, iş/görev raporları, bilgi veren raporlar, irdeleyen(tahlil-analiz eden) raporlar, şekle bağlı (formel) raporlar, şekle bağlı olmayan (informel) raporlar gibi türlere ayrılırlar.
Raporda Aranan ortak nitelikler nelerdir?
* Raporun konusunu iyi kavramış olmak. * Konuyla ilgili kaynakları taramak. * Kaynaklardan elde edilen malzemeyi etkili, çarpıcı, inandırıcı ve doyurucu nitelikte hazırlamak. * Objektif davranmak.

Ödev için rapor nasıl hazırlanır?​

Bu işlem yapılırken şu yol izlenir:
- Ödevin/araştırma raporunun başlığı yazılır. Başlık, kısadır, açıktır ve konuyu çağrıştırır.
- Not kartlarındaki notlara dayanılarak konunun ana başlıkları belirlenir.
- Ana başlıklar altındaki alt başlıklar yazılır.
- Alt başlıkların altına da ilgili alt başlıklar yazılır.

Raporda göz önünde bulundurulması gerekenler nelerdir?​

RAPOR YAZILMASINDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR 1- Raporun hitap bölümüne raporun sunulduğu makam büyük harfle yazılır. 2- Raporlar okunaklı, anlaşılır ve düzgün cümlelerle yazılmalıdır. Raporlar uzun ve kapsamlı olabileceği gibi özlü ve kısa da olabilir. 3- Raporlarda yazılarda silinti ve kazıntı yapılmalıdır.
Raporun hangi bölümünde tavsiye eder?
Özet: Raporun özünü, gayesini, raporda incelenen temel fikirleri, varılan sonuçları ve yapılan tavsiyeleri kısaca belirtir.
Ödev ile ilgili rapor nasıl hazırlanır?

Bir araştırma raporu nasıl hazırlanır?​

RAPOR YAZIMINDA TEMEL İLKELER
- Amaç iletişimdir. Açık ve kolay anlaşılır olmalıdır.
- Kısa ve öz olmalıdır. Ort. 10-20 sayfa.
- Bir paragraf en az üç cümleden oluşmalıdır.
- Son cümle bir sonraki paragrafla bağlantı kurmalıdır.
- Kısaltmalar ilk geçtikleri yerde açıklanmalıdır. GYA (günlük yaşam aktiviteleri)
 
Geri
Üst