- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.105
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
Problem Yönetimi Nedir?
Bir BT hizmetindeki olayların nedenlerini belirleme ve yönetme sürecidir. ITSM çerçevelerinin temel bir bileşenidir. Temel amaç, sorunların ve bunlardan kaynaklanan olayların meydana gelmesini önlemektir.Issue Management ne demek?
Konu yönetimi; bir kurum veya çıkar gruplarını olasılıkla etkileyecek ortaya çıkabilecek eğilimlerle ilgili olan noktalar veya sorunlara yönelik uygun eylemi alan ve bunu tahmin eden bir yönetim sürecidir.BT Konfigürasyon Yönetimi Nedir?
SPIDYA BT Envanter ve Konfigürasyon Yönetimi Envanterin edinilmesi ve hurdaya gönderilmesi arasındaki süreçlerde birden fazla ekibin bir arada çalışması için ortam oluşturarak, ekipler arası iletişimin uygulama seviyesinde yapılmasını sağlayan araçları barındırır.
ITIL CAB nedir?
CAB, değişiklikleri denetlemek ve değişiklik yöneticisine değişikliklerin planlanması ve değerlendirilmesinde yardımcı olmak için toplanan bir gruptur. Bu grup her işletmede farklı olmakla birlikte, genellikle haftada bir defa veya iki haftada bir defa toplanır.
Değişiklik yönetim süreci nedir?
Değişiklik yönetimi, servise dayalı vakaların sayısını ve etkisini azaltmak için kontrol altındaki IT altyapısına yapılacak değişikliklerin etkili ve hemen halledilebilmesini, standartlaştırılmış metotları ve prosedürleri kullanarak sağlama işidir.27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Nedir?
ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, şirketlerin finansal verilerini, fikri mülkiyetlerini ve hassas müşteri bilgilerini korumalarına yardımcı olan uluslararası bir çerçevedir. ISO 27001 sayesinde şirketler risklerini tanımlayabilir, gizli bilgileri konusundaki riskleri yönetebilir veya azaltabilir.Konu yönetimi nedir halkla ilişkiler?
Konu yönetimi, kurumun halkla ilişkilerinin fonksiyonuyla yönetiminin fonksiyonunu birleştirerek kurumun çabalarını, daha dışarıya yönelik ve katılımsal kurum kültürüne sahip hale getirmeye araçtır.