- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.137
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Prensip ne anlama gelir?
Prensip, bireyin kendi yaşam tarzına uygun olarak belirlediği ilkeler ve uyulması gereken kurallar anlamına gelir.Prensip sahibi olmak ne demektir?
Prensip Sahibi Kime Denir? Disiplinli, kurallara sıkı sıkı bağlı ve benimsediği düşüncelerden asla taviz vermeyen kişilere prensip sahibi denir.Prensip ne demek tarih?
Tinsel nitelikte bir şeyin varsaydığı ve kendisine dayandığı ilke.
Prensip Türkçe mi?
Fransızca principe “ilke” sözcüğünden alıntıdır.
Prensip kararı ne demek?
İlke kararı, tam manasıyla prensip kararı ve temel kural anlamına gelmektedir. İlke kararı, TDK’ya göre “Temel düşünce, temel inanç, umde, prensip” anlamına gelmektedir.Prestijli ne demek?
Prestijin Türk Dil Kurumu (TDK) sözlüğü anlam karşılığı tam olarak; “saygınlık”, prestij sahibi olmak demek ise saygınlık sahibi olan kimse anlamı taşımaktadır. Çevresi tarafından saygı ile karşılanan ve saygınlık kazanmış kişiye prestij sahibi denilmektedir.Prensip ne demek Ekşi?
kişinin kendine koyduğu, karakterini çizen kurallar bütünü olarak tanımlanabilir. tutarlı davranışlar sergilenmesini, kişilik problemi yaşanmadığının anlaşılmasını sağlar.
Prensiplerime aykırı ne demek?
Toplumda görüş ve yaşayış biçimiyle uçlarda bulunan (kimse), marjinal.
Prensip meselesi ne anlama gelir?
kızmadan, kırmadan ve karşı tarafı yormadan istenilen şeyin anlatıldığı söz öbeği.Prensip kelimesinin eş anlamlısı nedir?
Prensip kelimesi de ilke kelimesi ile birebir aynı anlamı taşır. Bu yüzden kişiler cümle içerisinde ilke kelimesi yerine prensip kelimesini kullanır. Prensip kelimesi ilke kelimesi yerine kullanıldığında cümle içerisinde aynı anlamı katacaktır.Orijinal ne anlama gelir?
Türk Dil Kurumu’na göre orijinal kelimesi ”özgün, fabrikası tarafından yapılan ve taklit olmayan araç gereçler, otantik, alışılagelenden daha değişik, şaşırtıcı nitelikte olan” gibi anlamlara gelmektedir.
Prestijli marka nedir?
Marka Prestiji, bir markaya ilişkin, ikamelerine kıyasla oldukça yüksek ürün konumu olarak tanımlanabilir. O’Shaughnessy ve O’Shaughnessy (2002), marka prestijini, hayat tecrübesi, bilgi ve rakip markalarla ilgiye göre yüksek veya düşük statüde oluşturulan değerlendirme yargısı olarak tanımlamaktadır.