PPC sistemi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
198.141
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

PPC sistemi nedir?​

PPC: Pay Per Click Türkçe’de Tıklama Başına Ödeme anlamına gelen, reklam verenlerin çeşitli mecralarda gösterdikleri reklamlara tıklamaları sonucu maliyetlendirildiği bir online reklam modelidir. PPC reklamcılığının temelinde tıklama başına maliyet vardır. Reklam verenler, tıklamalar için yayıncılara ödeme yaparlar.

PPC nedir pazarlama?​

PPC yani Pay-Per-Click; web sitenizi, hedef kitlenize, arama motorları veya farklı web siteleri aracılığıyla tanıtmanız için kampanyalar oluşturmanıza olanak sağlayan ve sonucunda elde edeceğiniz trafik için tıklama başına ödeme yaptığınız dijital pazarlama enstrümanıdır.
Bu reklam modelini kullanan firmalar genellikle Google reklamlarını kullanarak Tıklama Başına Maliyet reklamları vermektedir. Tıklama Başına Maliyet reklamı veren firmalar kendi belirledikleri bütçeleriyle reklamlarının tıklanma sayısına göre ödeme yapmaktadır.
PPC Keyword nedir?
Basitçe, Pay Per Click yani Türkçe’si Tıklama Başına Ödeme (maliyet) internette kullanılan yaygın bir reklam türüdür, PPC reklamlarında reklam vermek istediğiniz Keyword’ü (arama kriteri) seçtikten sonra bu keyword için bid (teklif) yaparsınız.
Amazon PPC ne demek?
PPC (Pay-per-click – tıklama başına ödeme) ise sadece Amazon ile alakalı olmayıp tüm reklam verilen platformla için geçerli olan bir terimdir ve Amazon üzerinden sponsorlu ürününüze tıklandığında hesabınızdan çekilecek miktarı ifade etmektedir.

PPC malzeme ne demek?​

PP, propilenin ZIEGLER-NATTA Katalizörü yardımıyla polimerizasyonu sonucu üretilen yarı sert, şeffaf, kolay şekillendirilebilen, ekonomik bir polimerdir. Farklı özelliklerde ataktik, izotaktik ve sindiyotaktik PP hazırlanabilmektedir.

PPC nedir tıp?​

PPC, yağ hücresi zarının akışkanlığını ve geçirgenliğini artırarak etkinlik gösterir. Büyümüş yağ hücresini normal boyutlara getirir ve sonrasında da yağ hücresini yok eder. Sağlıklı ve hızlı bir incelme sağlar. Eriyen yağ vücuttan 2 hafta içinde ter ve idrar yoluyla atılıyor.
Seçtiğiniz ürünlere göre Tıklama Başı Maliyet önerisi, alt ve üst limitler hesaplanır. Reklam sonucunda Tıklama Başına Maliyet (TBM), verdiğiniz tekliften daha düşük gerçekleşebilecektir. (Örnek: verilen teklif 0,20 TL iken gerçekleşen TBM 0,16 TL). Bu sayede reklam getirilerinizde %20’ye kadar artış sağlayabilirsiniz.
Tıklama başına maliyet nasıl hesaplanır?
Ortalama tıklama başına maliyet (ort. TBM), tıklamalarınızın toplam maliyetinin toplam tıklama sayısına bölünmesiyle hesaplanır. Ortalama TBM’niz, reklamınıza yapılan bir tıklama için ücretlendirildiğiniz gerçek tutar olan gerçek tıklama başına maliyetinizi (gerçek TBM) temel alır.
Amazon reklam nasıl verilir?
Diğer ülkelerde kampanya oluşturma:
- Oturum açma sayfasına gidin.
- Açılır menüye tıklayın ve reklam vermek istediğiniz ülkeyi seçin.
- “Reklam Konsolu” seçeneğine tıklayın ve bir kampanya oluşturmaya başlayın.

Acos nasıl hesaplanır?​

Eğer hedef ACOS’unuz toplam satış fiyatının %25’i ise, ortalama Amazon PPC maliyetleriniz toplam satış fiyatının %2,5’idir. Bunu hesaplamak için formülün uzun versiyonu. Diğer bir deyişle, ürünün satış fiyatını 0,025 ile çarpın! Hedeflenen Amazon PPC Maliyetinize kolayca ulaşmış olursunuz.

PPC polimer nedir?​

PP, propilenin ZIEGLER-NATTA Katalizörü yardımıyla polimerizasyonu sonucu üretilen yarı sert, şeffaf, kolay şekillendirilebilen, ekonomik bir polimerdir.
Çeşitleri
Tıklama başına maliyet ne işe yarar?
TBM, tıklama başına maliyet, verdiğiniz reklamlara her tıklama yapıldığında ödemiş olduğunuz bütçedir. TBM tekliflerinde, maksimum TBM belirtirsiniz. Eğer reklamlarınız da teklif ayarları yapmazsanız da bu ödeme, maksimum en yüksek tutarı baz alarak gerçekleşir.
Tıklama başı maliyet CPC hesaplaması nasıl yapılır?
CPC (cost per click) hesaplayabilmeniz için kullanacağınız formül; Bir reklam verenin ödediği ücretin tıklama sayısına bölünmesiyle elde edilen maliyettir. Örneğin, bir reklam veren 42 tıklama alan bir kampanya için 150 TL ödediyse, CPC(cost per click) 3,57 TL olur. (150/42 = 3,571).
 
Geri
Üst