Potansiyel musteriler nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
121.789
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Potansiyel müşteriler nedir?​

Potansiyel Müşteri, sizinle iş yapma potansiyeline sahip, sizinle çalışmak isteyebilecek, satın alım gücü olan ama henüz ulaşamadığınız, ulaştıysanız da satış yapamadığınız bir müşteri kitlesini ifade etmektedir.

Bağlı müşteriler nedir?​

Bu tanımlar ışığında müşteri bağlılığı, müşterilerin ihtiyaçlarını, belli mal ya da hizmetleri düzenli, tutarlı, sürekli olarak aynı işletmeden satın alma eğilimi, arzusu ve davranışı göstermesi ve işletmeye karşı olumlu bir tutum içinde bulunması olarak tanımlanabilir.
Potansiyel müşteri nasıl bulunur?
Yeni Müşteriler Bulmak İçin Uygulamanız Gereken Yöntemler
- Hedef Müşterilerinizi Belirleyin. Yönelmek istediğiniz müşterileri belirleyin.
- Müşterilerin İhtiyaçlarını Belirleyin.
- Farklı Konumlar Arayın.
- Fuarlara Katılın.
- Tamamlayıcı İşler Arayın.
- Grup Etkinliklerine Katılın.
- Sunumlarınız Üzerinde İyi Çalışın.

Potansiyel yönetim nedir?​

Yetenek yönetimi, en öz tanımı ile çalışanların performanları üzerinden potansiyellerini öngörme sürecidir. İşimiz gelecek okuması, bir çeşit falcılıktır aslında. Potansiyel yönetimi budur. Ahmet’in gizil güçlerini, şirketimin ihtiyaç, stratejileri çerçevesinde ortaya çıkarmak ve onları performansa dönüştürmek.

Mevcut ve potansiyel müşterilere ne denir?​

Potansiyel müşteri ve gerçek müşteri arasında anlamsal olarak fark var: Potansiyel müşteri gelecekte sizinle çalışmayı isteyebilecek ve sizinle iş yapma kapasitesine sahip insanları ifade ederken, gerçek müşteri ise şu anki zaman içerisinde iş yaptığınız insanları ifade ediyor.
Müşteri portföyü nasıl arttırılır?
Yeni müşteri kazanımı için izleyebileceğiniz taktik çalışmalar şunlardır;
- Potansiyeli yüksek müşterilere daha fazla odaklanılması
- Yeni coğrafyalara girilmesi (yurtiçi ve yurtdışı)
- Mevcut coğraflarda yeni müşteri segmentlerine yönelinmesi.
- Satış ve pazarlama kanallarının genişletilmesi, alternatif kanalların yaratılması
 
Geri
Üst