- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.238
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Pivot tablo hangi amaçla kullanılır?
Pivot table, daha çok verileri gruplamak ve ortalama değerlerle birlikte görüntülemek amacıyla kullanılır. Verilerin tablo halinde görüntülenmesini sağlar.Excel pivot nedir nasıl kullanılır?
Pivot Table (Özet Tablosu), bir veri listesinde yer alan kayıtlarımızı çözümlemek, özetlemek ve raporlamak için oldukça pratik bir araçtır. Pivot işleminde araç (operatör) bir veri tablosu girdi olarak alır, işler ve bu değerlerle yeni bir tablo değeri oluşturur.Excel nasil yenilenir?
Çalışma sayfasını yenilemek için Ctrl + F5 tuşlarına basın. Çalışma kitabını yenilemek için Ctrl + Alt + F5 tuşlarına basın.
– Pivot tablosu nasıl oluşturulur?
– Pivot Tablo tasarım seçenekleri ile, tablolarınıza farklı bakış açıları kazdırabilirsiniz. – Tümünü Daralt, Tümünü Genişlet seçenekleri ile tablo verilerinizi hızlıca genişletip, daraltabilirsiniz. Pivot tablo nasıl oluşturulur, Pivot Tablo konusunu A’dan Z’ye öğrenmek için vidoport Üzerindeki Özet Tablo Eğitimlerimizi hemen izleyin.Kimdir Pivot tablosu?
Pivot Tablo, verilerinizin anlık görüntüsü üzerinde çalışır ve böylece gerçek verileriniz hiçbir şekilde değiştirilmez. Pivot tablonuzu sildiğiniz zaman, verilerinizde herhangi bir kayıp olmaz. Excel’in en güçlü yanlarından olan Pivot (Özet) Tablo oluşturarak hızlı bir şekilde raporlamalar oluşturabilirsiniz.Excel pivot tabloları nedir?
Excel’in en sık kullanılan özelliklerinden birisi olan Pivot Tablolar, Raporlama ekranları oluşturmada yoğun olarak kullanılır.