AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Personel isleri ne is yapar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Personel işleri ne iş yapar?​

Personel özlük işleri uzmanı, personelin işe alım ve işten çıkış işlemlerini yürütmek, özlük dosyaları ile bordrolarını hazırlamak ve departmanın idari işler süreçlerini yürütmekle sorumludur.

Idari rol nedir?​

İdari işler sorumlusu; bir firmanın kuruluşu ve işleyişi için önemli olan hususları takip eden, işin gereklerine uygun şekilde gerçekleşmesini sağlayan ve iş geliştirilmesinde rol alan kişiye verilen mesleki unvandır.
Personel genel müdürü ne iş yapar?
Personel müdürü, işe alım ve puantaj süreçleri başta olmak üzere personel ile ilgili tüm süreçleri yöneten kişidir. Personel müdürleri, kamu kurum ve kuruluşları ile özel şirketlerin insan kaynakları süreçlerini yönetir.

Birim sorumlusu ne iş yapar?​

Görev ve İşlem Basamakları : Birim Sorumlusu ; işletmenin genel çalışma prensipleri doğrultusunda, araç, gereç ve ekipmanları etkin bir şekilde kullanarak, işçi sağlığı, iş güvenliği ve çevre koruma düzenlemelerine ve mesleğin verimlilik ve kalite gereklerine uygun olarak görevini yerine getirir.

Personel elemanı ne demek?​

Personel, bir örgütteki bütün insan kaynaklarıdır. Görevi her ne olursa olsun örgüt icraatlarında yer alan tüm bireyleri ifade eder. Bir işletmede çalışan kişiler, yaptıkları işin çeşidine bakılmadan ‘personel’ kavramı ile nitelendirilir.
Personel Sorumlusu maaşı ne kadar?
Personel Sorumlusu maaşı en düşük 4.270 TL, en yüksek 13.680 TL arasında değişkenlik göstermektedir. En düşük ve en yüksek Personel Sorumlusu ortalamasına göre Personel Sorumlusu maaşı yaklaşık 6.600 TL seviyelerindedir. Bu maaş bilgileri bağlayıcı değildir.

Stratejik Rolü Nedir?​

Stratejik Yönetim; organizasyonun paydaş beklentilerini karşılayacak şekilde, misyon, vizyon ve hedeflerini belirleyerek, bu hedeflere ulaşamak için gerekli politika ve plan geliştirmek, organizasyon kaynaklarının bu hedef doğrultusunda tahsis edilerek uygulanmasıdır.

Idari işler müdür?​

İdari işler müdürü, idari işlerle ilgili maliyetleri kontrol etmekten ve maliyet azaltıcı çalışmalar yapmaktan sorumludur. Mutfak ve yemekhane hizmetlerinin kontrol ve denetim ve işleyişini organize eder, kullanılan teknik cihazlar için koruyucu bakım, onarım ve yenileme faaliyetlerini takip eder.
Personel müdürü nasıl olunur?
İlgili bölümlerden mezun olan adaylar, özel sektörde insan kaynakları departmanında işe başlayıp tecrübe kazanarak ya da KPSS’de (Kamu Personel Seçme Sınavı) atanmak için yeterli puanı aldıktan sonra kamu kurumlarında yükselerek personel müdürü unvanına kavuşur.

Personel sorumlusunun görev ve sorumlulukları nelerdir?​

Personel sorumlusu, kurum personellerinin işe girişlerinden ilişiklerinin kesilmesine kadar geçen tüm süreçle ilgilenir. Personel sorumlusunun görevleri arasında bordro, tazminat hesaplaması ve raporlama gibi işlemler yer alır.

Personel Özlük ne iş yapar?​

Özlük/Personel Birimi; Personelin özlük ile ilgili her türlü yazışmalarını (Yıllık izin, kongre izni, yurt dışı izni, mal beyanları, terfi, göreve başlama ve görevden ayrılma, ücretsiz izin, geçici görev, emeklilik, istifa, vb.)
Personel sorumlusu ne demek?

Personel ne kadar maaş alıyor?​

Yeni zamlarla birlikte en düşük memur maaşı 4 bin 444 liradan 5 bin 665 liraya, en düşük memur emeklisi aylığı 3 bin 166 liradan 4 bin 37 liraya çıktı. Bununla birlikte 9. derece 4. kademe bekçi maaşı 5 bin 335 TL’ye 9. derece 4. kademe imam maaşı 6 bin 141’ye, 1. derece 4. kademe öğretmen maaşı ise 7 bin 252 TL oldu.

Stratejik plan ne demek?​

Bir kuruluşun mevcut durumunu tespit etme, gelecekte olası hedeflerini belirleme ve bu hedeflere ulaşmak için strateji geliştirme ile ölçümleme sürecini ihtiva eden iş disiplinine stratejik planlama denir.
Stratejik yönetim ne demek?
Stratejik yönetim, bir şirket ve organizasyon’un amaç ve hedeflerine ulaşabilmesi için fonksiyon üstü kararların formüle edilmesi, uygulanması ve değerlendirilmesi bilimidir.
 
Geri
Üst