AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Personel iliskileri yonetimi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Personel ilişkileri yönetimi nedir?​

Çalışan İlişkileri Yönetimi veya kısaca ERM, çalışanların islerini daha iyi yapmalarını mümkün kılan kritik bir işletme stratejisi ve içsel (işletme içi) bir avantajdır. ERM, çalışanlarla ilişkileri (çalışma uygulamaları ve etkinlik açısından) en iyi şekilde yönetmede kullanılacak bir süreçtir.

Işveren talimatları nedir?​

İş hukukunun diğer kaynaklarında düzenleme bulunmayan alanların işverence doldurulmasına ve bu doğrultuda işçiye işin görülmesine ve işyerindeki davranışlarına yönelik emir ve talimat verebilmesi hakkına işverenin işverenin yönetim hakkı denilmektedir.
Idareci nasıl davranmalı?
İşte, sevilen bir yönetici olabilmenin 10 yolu:
- Uyumlu çalışma ortamını koruyun. Başarılı bir iş hayatının temelinde huzurlu ve uyumlu çalışma ortamı yer alır.
- İletişime açık olun.
- Ekibinizin arkasında olun.
- Destek verin.
- Ufak hataları görmezden gelin.
- Saygı gösterin.
- Takdir edin.
- Büyük resmi gösterin.
Iş hayatında en çok ne etkiler?
İngiltere’de yapılan bir araştırma, çalışan bağlılığını etkileyen en önemli faktörlerin başında iş yerinde kurulan arkadaşlıkların olduğunu ortaya çıkarıyor. Jobsite.co.uk’un yaptığı bu araştırmada, çalışanların yüzde 70’i işyerinde eğlenebilmelerinin çalışma arkadaşlarına bağlı olduğunu belirtiyor.

İşçi ve işveren nedir?​

İş Kanunu m. 2/1: Bir iş sözleşmesine dayanarak çalışan gerçek kişiye işçi, işçi çalıştıran gerçek veya tüzel kişiye yahut tüzel kişiliği olmayan kurum ve kuruluşlara işveren denir.

Yöneticiniz nasıl olmalı?​

İyi Bir Yönetici de Olması Gereken Özellikler:
- En az bir yabancı dili olmalıdır.
- Karar alırlar ve aldıkları kararların sorumluluğunu üstlenirler.
- Şeffaf olmalı
- Güvenilir olmalı
- Hedefleri ve planları olmalı
- Empati yapmalı
- Takdir etmeli.
- Örgütleyici olmalı
Iyi bir yönetici nasıl konuşmalı?
Sevilen bir yönetici olmanın 10 yolu
- Uyumlu çalışma ortamını koruyun. Başarılı bir iş hayatının temelinde huzurlu ve uyumlu çalışma ortamı yer alır.
- İletişime açık olun.
- Ekibinizin arkasında olun.
- Destek verin.
- Ufak hataları görmezden gelin.
- Saygı gösterin.
- Takdir edin.
- Büyük resmi gösterin.
 
Geri
Üst