PBX ozelligi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
184.233
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

PBX özelliği nedir?​

PBX, bir şirket veya kuruluş içerisinde kullanılan özel bir telefon şebekesi olan Özel Santral Sistemi demektir. PBX telefon sisteminin kullanıcıları; IP üzerinden ses iletimi, ISDN veya analog gibi farklı iletişim kanallarını kullanarak dahili (şirketleri içinde) ve harici olarak (dış dünyayla) iletişim kurabilirler.

PBX nasıl yapılır?​

PBX, bakır kablolarla fiziksel olarak onlara bağlanarak telefonlar ve faks makineleri arasındaki çağrıları yönetir. Gelen çağrılar telefonlara yönlendirilir ve PBX (santral) üzerinden telefonlar arasında transfer etmem mükün olur. PBX’in kendisi tipik olarak bir ofisin telekomünikasyon dolabında yaşıyor.
FXO gateway nedir?
Bir FXO ağ geçidi Analog telefon hatlarını bir IP telefon sistemine bağlamak için bir FXO ağ geçidine gereksinim duyarsınız. Bu, FXS portunu ağ geçidinin FXO portuna bağlamanıza imkan verir ve sonrasında analog telefon hattını bir VOIP aramasına çevirir. Kullanılabilir çeşitli FXO ağ geçitleri vardır.
Cloud PBX nedir?
Bulut (sanal) santral (Bulut PBX) sistemi, verilerin son kullanıcının sahip olduğu bir bilgisayar ya da donanım yerine internet üzerinden aktarıldığı bulut bilişim (cloud computing) teknolojisine dayanır.

Santral sistemi ne demek?​

Santral sistemi, telefon şebekelerinde aboneler ve kullanıcılar arasında iletişimi sağlayan gelen ve giden aramaları otomatik olarak yönlendiren telekomünikasyon sistemine verilen isimdir.

Çağrı merkezi santral nedir?​

Telefon santrali de çağrı merkezi de , bağlı olduğu dış hattı (gelen veya gönderilen çağrıları) firma veya kurum içerisindeki çalışanlara(personele) paylaştırmak adına tasarlanmış ürünlerdir.
Sabit hat aktarma nasıl yapılır?
Sabit telefon yönlendirme işlemi için *121* kodunu kullanmanız gerekir. Genellikle, iş telefonlarında kullanılan işlem, manuel olarak yapılır. Sabit hatlarda işletim sistemi bulunmadığı için özellik eski bir yöntem kullanılır. Cep telefonu yönlendirme işlemi ise operatöre göre farklılık gösterir.
Gateway cihazı nedir?
Gateway,diğer adıyla ağ geçidi (modem) bilgisayar ve sahadaki ölçülmesi istenen cihazlar arasında bağlantı kurulmasını sağlar. farklı ağ iletişim kurallarını kullanan iki bilgisayar ağı arasında veri çerçevelerinin iletimini sağlayan ağ donanımıdır.
VoIP gateway cihazı ,standart analog telefonlar takılarak internet üzerinden konuşmayı sağlayan cihazlara verilen addır.
Voice Over Internet Protocol kelimelerinin baş harflerinden türetilen VoIP; telefon görüşmelerinde ses sinyallerinin internet hattı üzerinden taşınması anlamına gelir.
Vodafone Bulut Santral ne işe yarar?
Vodafone Sanal Santral Hizmeti, işyerine telefon santrali almadan tüm santral hizmetlerinden yararlanılabilmesini sağlayan, firmaların tüm haberleşme ihtiyaçlarını karşılayan, internet ya da data hattı üzerinden çalışan bir bulut teknolojisi hizmetidir.
Sanal Santral hizmeti nedir?
Sanal Santral, eski tip fiziksel telefon santrallerinin yerini alan, sanallaştırma teknolojisiyle internet üzerinden hizmet veren, internetin olduğu her yerden santral özelliklerini kullanabileceğiniz internet tabanlı yeni nesil telefon santralidir.

Hibrit telefon santrali nedir?​

Hibrit telefon sistemi, harici telefon hattı bağlantıları ve dahili telefon cihazlarını koruyarak geleneksel bir telefon sisteminin tüm avantajlarını birleştiren telefon sistemidir. Hibrit telefon sistemi, tüm iş iletişimi ihtiyaçları karşılamak için zengin özelliklere sahip işlevsellik ve esneklik sunar.
 
Geri
Üst