AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Otomatik liste nasil olusturulur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.319
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Otomatik liste nasil olusturulur?​

Bir seriyi tamamlamak için otomatik doldurma özelliğini kullanma
- Bilgisayarınızda Google E-Tablolar’da bir e-tabloyu açın.
- Bir sütun veya satırda, birbirine bitişik en az iki hücreye metin, sayı ya da tarih girin.
- Hücreleri vurgulayın.
- Mavi kutuyu aşağı veya yana doğru istediğiniz sayıda hücrenin üzerine sürükleyin.
Otomatik liste nasıl oluşturulur Excel?
Özel liste oluşturma
- Excel 2010 ve üstü için, Dosya > Seçenekler > Gelişmiş > Genel > Özel Listeleri Düzenle’ye tıklayın.
- Excel 2007 için, Microsoft Office Düğmesi.
- Özel Listeler kutusunda YENİ LİSTE öğesine tıklayın ve ilk girdiden başlayarak girdileri Liste girdileri kutusuna yazın.
Word içindekiler tablosu nasıl oluşturulur?
İçindekiler tablosu eklemek istediğiniz yeri (genellikle belgenin başına yakın bir yerde) tıklatın. Araç çubuğu şeridinde Başvurular’ı seçin. Sol uçta bulunan İçindekiler Tablosu Ekle’yi seçin. (İçindekiler Tablosu’>ekle’yi de seçin.

Word’de yazı yazarken hangi kurallara uymalıyız?​

– Metin, 10 punto, iki yana dayalı olmalıdır. Üstten: 5,8 cm, Alttan: 5,8 cm, Sağdan: 4,5 cm, Soldan: 4,5 cm boşluk bırakılmalıdır. Satır arası 3 nk olmalıdır. Paragraf araları 6 nk, paragraf girintisi 0,8 cm olmalıdır.
Günlük yapılacaklar listesi nasıl hazırlanır?
Yapılacaklar Listesi Nasıl Hazırlanır?
- Yapılacaklar Listesi Hazırlarken Dikkat Edeceğiniz Noktalar.
- Gün İçerisinde Yapmanız Gerekenleri Düşünün.
- Hangi İşe Ne Kadar Süre Vereceğinizi Bilin.
- Molalar Ve Aksilikler İçin Ekstra Zaman Ayırmanız Önemli.
- Önceliklerinizin Farkına Varın.
- Listenizi Renklendirin.
Android için en iyi ofis programı hangisi?
Android kullanıcılarının ücretsiz ofis programları arasında popüler olan bir diğer ofis uygulaması Polaris Office, DOC, DOCX, PPTX ve PDF gibi birçok formatı destekleyen ücretsiz kullanım seçeneği sunuyor. Ayrıca Polaris Office ile PDF dokümanlarınızı Word, Excel veya PowerPoint’e dönüştürüp, düzenleyebiliyorsunuz.
Excel’de bu erişilebilir sınıf listesi şablonu, öğrenci adları, e-postalar, iletişim numaraları ve daha fazlası için önceden biçimlendirilmiş bölümlerle birlikte gelir.
 
Geri
Üst