AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Otomatik kaydetme nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Otomatik kaydetme nedir?​

Otomatik Kaydetme, Microsoft 365 abonelerinin Excel, Word ve PowerPoint’te kullanabileceği yeni bir özelliktir. Siz çalışırken dosyanızı birkaç saniyede bir otomatik olarak kaydeder. Böylece Otomatik Kaydetme, yaptığınız değişiklikleri özgün dosyanın üzerine yazmaz.

Excel’de belgeyi otomatik kaydetmek için yapmamiz gerekenler nelerdir?​

Otomatik Kaydetmeyi açma Dosya’ya ve ardından Farklı Kaydet’e gidin. OneDrive veya okul hesabınızla oturum açın. Görüntülenen listeden alt klasörlerinizi seçin. Bir dosya adı girin ve Kaydet’i seçin.
Excel otomatik kaydeder mi?
Microsoft Excel artık Excel’un 2002’den önceki sürümlerinde yer alan Otomatik Kaydet eklentisininin yerini alan yerleşik bir Otomatik Microsoft Excel özelliğine sahiptir. Otomatik Kurtar özelliği, tüm açık veya Excel kopyalarını kullanıcı için iyileştirilebilir bir sabit aralıkta kaydeder.
Excel kaydetme nasıl yapılır?
Çalışma kitabınızı kaydetme
- Dosya > Farklı Kaydet’i tıklatın.
- Farklı Kaydet’in altında, çalışma kitabınızı kaydetmek istediğiniz yeri seçin.
- İstediğiniz konumu bulmak için Belgeler klasöründe Gözat’ı tıklatın.
- Dosya adı kutusuna yeni çalışma kitabınızın adını girin.

Klavyede kaydet nasıl yapılır?​

CTRL+Shift+S. Farklı kaydet kısayolu olarak da bilinen bu kombinasyonu bir dosyayı farklı bir şekilde ve isimle kaydetmek istiyorsanız kullanabilirsiniz. Bulunduğunuz dosyada CTRL, Shift ve S tuşlarına birlikte basarak farklı kaydet kısayolu kullanmış olursunuz.

Programdan çıkmak için hangi komut kullanılır?​

Yararlı kısayollar
 
Geri
Üst