- Konu Yazar
- #1
Online alışverişte değişim nasıl yapılır?
Bu bildirim internet sitesindeki cayma hakkı formu ile yapılabileceği gibi yazılı olmak koşuluyla mail, mektup vb. yollarla da yapılabilir. Cayma hakkının kullanılacağı bildirildikten sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade etmeniz gerekir. İade için gönderim masrafı satıcıya aittir.Internetten alınan ürün mağazadan iade edilir mi?
Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır.GAP Loyalty nedir?
GAP Loyalty nedir?Gap+ Loyalty Programı’nın Avantajları Gap Mağazalarımızdan Her Alışverişinizde Puan Kazanın! Size Özel Kampanyalarımızdan Haberdar Olun! Doğum Gününüze Özel İndiriminizden Yararlanın! İstanbul İçi Aynı Gün Teslimat Avantajından Yararlanın!
Yurtiçi Kargo ürün değişimi nasıl yapılır?
Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim? Değiştirmek istediğiniz ürünü, faturanızın “Değişim Formu” nu doldurup, mutlaka imzalayıp, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, paketi hasar görmemiş olarak “ Yurtiçi Kargo” (444 99 99 nolu telefondan kurye çağırabilirsiniz.)Loyalty sistemi nedir?
Başarılı bir pazarlama taktiği olan loyaltyler; piyasaya sunulan hizmet ya da ürünü görünmez sadakat bağları olan müşteriler tarafından satın alınır. Loyalty sitemi, müşteriler ile sık sık iletişime geçerek firmamızın hafızalarda canlı kalmasını sağlar. Böylece rakiplere karşı fark atmayı sağlar.Loyalty uygulaması nedir?
Loyalty uygulaması nedir?“Loyalty Program” da “Sadakat Programı” olarak çevirebilir. Sadakat Programlarını ikiye ayırabiliriz; İlki Müşteri Sadakat Programlarıdır. Bu programlar Müşterilerin ilgili markadan sık sık alım yapmalarını, rakip markaları tercih etmemelerini ve ilgili markayı başkalarına önermelerini sağlar.