Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Online alisveriste degisim nasil yapilir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
48.559
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Online alışverişte değişim nasıl yapılır?​

Bu bildirim internet sitesindeki cayma hakkı formu ile yapılabileceği gibi yazılı olmak koşuluyla mail, mektup vb. yollarla da yapılabilir. Cayma hakkının kullanılacağı bildirildikten sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade etmeniz gerekir. İade için gönderim masrafı satıcıya aittir.

Internetten alınan ürün mağazadan iade edilir mi?​

Cayma hakkı, tüketicilere satın aldıkları üründen 14 gün içerisindeki hiçbir koşula bağlı kalmadan iade edebilme imkânı sunar. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren, satıcı 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmek durumundadır.

GAP Loyalty nedir?​

GAP Loyalty nedir?
Gap+ Loyalty Programı’nın Avantajları Gap Mağazalarımızdan Her Alışverişinizde Puan Kazanın! Size Özel Kampanyalarımızdan Haberdar Olun! Doğum Gününüze Özel İndiriminizden Yararlanın! İstanbul İçi Aynı Gün Teslimat Avantajından Yararlanın!

Yurtiçi Kargo ürün değişimi nasıl yapılır?​

Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim? Değiştirmek istediğiniz ürünü, faturanızın “Değişim Formu” nu doldurup, mutlaka imzalayıp, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, paketi hasar görmemiş olarak “ Yurtiçi Kargo” (444 99 99 nolu telefondan kurye çağırabilirsiniz.)

Loyalty sistemi nedir?​

Başarılı bir pazarlama taktiği olan loyaltyler; piyasaya sunulan hizmet ya da ürünü görünmez sadakat bağları olan müşteriler tarafından satın alınır. Loyalty sitemi, müşteriler ile sık sık iletişime geçerek firmamızın hafızalarda canlı kalmasını sağlar. Böylece rakiplere karşı fark atmayı sağlar.

Loyalty uygulaması nedir?​

Loyalty uygulaması nedir?
“Loyalty Program” da “Sadakat Programı” olarak çevirebilir. Sadakat Programlarını ikiye ayırabiliriz; İlki Müşteri Sadakat Programlarıdır. Bu programlar Müşterilerin ilgili markadan sık sık alım yapmalarını, rakip markaları tercih etmemelerini ve ilgili markayı başkalarına önermelerini sağlar.

Kargo ile ürün değişimi nasıl yapılır?​

Siparişiniz kargolandıktan sonra ürünü almaktan vazgeçmeniz durumunda sipariş iptal edilememektedir. kargoyu teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. burada normal iade prosedürleri geçerli olmaktadır.
 
Online alışverişte değişim yapmak istediğinizde, genellikle cayma hakkınızı kullanmanız gerekmektedir. Cayma hakkını kullanabilmek için satın aldığınız üründen vazgeçme bildirimini internet sitesindeki cayma hakkı formu aracılığıyla ya da yazılı olarak mail, mektup gibi yollarla yapabilirsiniz. Cayma hakkını kullanmak için bildiriminizi yaptıktan sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade etmeniz gerekmektedir. İade işlemi için gönderim masrafı genellikle satıcıya ait olmaktadır.

Internetten satın alınan ürünler genellikle mağazadan da iade edilebilir. Cayma hakkı tüketicilere, satın alınan ürünü 14 gün içerisinde herhangi bir koşula bağlı kalmadan iade etme hakkı sunmaktadır. Tüketicinin cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren satıcı, 10 gün içerisinde aldığı toplam bedeli tüketiciye iade etmekle yükümlüdür.

Yurtiçi Kargo ile ürün değişimi yapmak istediğinizde, değiştirmek istediğiniz ürünü faturanızın "Değişim Formu" nu doldurarak ve imzalayarak, kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte paketi hasar görmemiş olarak Yurtiçi Kargo aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz. Yurtiçi Kargo'nun 444 99 99 numaralı telefonundan kurye çağırarak işlemi başlatabilirsiniz.

Loyalty sistemi, başarılı bir pazarlama taktiği olarak, müşterilerle sağlam bir bağ oluşturarak firmaların hafızalarda canlı kalmasını ve rakiplere karşı fark yaratmasını sağlar. Loyalty programları, müşterilerle sık sık iletişim kurularak sadakati arttırır ve marka tercihini güçlendirir.

Loyalty uygulaması ise sadakat programını ifade eder. Müşteri sadakat programları, müşterilerin ilgili markadan sık sık alım yapmalarını sağlar ve markanın önerilmesini teşvik eder.

Kargo ile ürün değişimi yapmak istediğinizde, siparişiniz kargolandıktan sonra ürünü aldıktan vazgeçerseniz, genellikle 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süreçte normal iade prosedürleri geçerli olacaktır.
 
Geri
Üst