On buro hizmetlerinin otel isletmesindeki yeri ve onemi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
224.651
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Ön büro hizmetlerinin otel işletmesindeki yeri ve önemi nedir?​

Otel işletmelerinde ön büro; müşterilerin otele giriş, konaklama ve çıkış aşamalarında çeşitli hizmetleri yerine getiren bölümüdür . Ön büro, konaklama etkinliklerinin yürütülmesinde diğer bölümlerle işbirliği yaparak, bilginin toplanması ve dağıtılması işlemini de yerine getirmektedir.
Ön büro unsurları nelerdir?
Ön Büro Elemanı Ne Demek? Otel ve benzeri konaklama hizmeti sağlayan tesislerde, dershaneler ve dil kursları gibi eğitim kurumlarında, seyahat acentelerinde, gelen müşterileri karşılayarak gerekli işlemleri yapan kişidir. Görevli, müşterilere gerekli bilgileri verir, ilgili departmanlara yönlendirir.

Ön büro bölümleri nelerdir?​

ne gelmelidir?
Ön büro şefi ne iş yapar?
Önbüro Müdürü Görev Tanımları : Otelin önbürosunda bulunan resepsiyon, ön kasa, rezervasyon, concierge (danışma, taşıma, karşılama), santral (telefon, fax, telex) bölümlerini idare eder ve çalışan personelin uyumlu ve sistemli yönetilmelerini sağlamak.
ÖNBÜRO PERSONELİ ve GENEL ÖZELLİKLERİ
Büro Şefliği nedir?
Otelin rezervasyon, resepsiyon, danışma ve santral birimlerinin faaliyetlerinin yürütülmesini organize eden kişidir.

Ön büro müdürü ne kadar maaş alır?​

Kariyerinde Maaşlar
Büro personeli ne iş yapar?
Şirketin statüsüne göre başvuru alma, bilgisayar girişleri sağlama, günlük yazışmaları ayarlama, arşivleme, raporlama gibi işleri yürütme ve ilgili kurum/kuruluşlarla bağlantı kurma gibi işlerden büro personeli sorumludur.
 
Geri
Üst