AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Ogrenci Davranislari Degerlendirme Kurulu uyeleri kimlerden olusur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Öğrenci Davranişlari Değerlendirme Kurulu üyeleri kimlerden oluşur?​

“MADDE 113 – Öğrenci davranışlarını değerlendirme kurulu; müdür başyardımcısı, müdür başyardımcısı bulunmayan okullarda müdür yardımcısının başkanlığında öğretmenler kurulunca seçilen birer sınıf ve birer şube rehber öğretmeninden bir asil, bir yedek üye, bir okul rehber öğretmeni ile okul-aile birliği başkanı ve …

Okulda çalışanlar kimlerdir?​

Müdür, müdür yardımcıları, öğretmenler, memurlar ve hizmetliler okuldaki görevlileri oluşturur. Müdür, okuldaki bütün işleri yönetir; müdür yardımcıları, müdüre işlerinde yardımcı olur. Memur okulun resmî ve idari yazışmalarıyla ilgilenir. Öğretmenler sınıfındaki öğrencilerden her konuda sorumlulardır.

Okulda çalışan hizmetlinin görevleri nelerdir?​

Okulda çalışan hizmetlinin görevleri nelerdir?
a) Okulun ve okulda bulunan eşyaların temizliğini yapar. b) Okula gelen çeşitli malzeme, araç ve gereci gerekli yerlere taşır ve yerleştirir. c) Mutfak işlerinde aşçıya yardımcı olur. c) Yemek masalarını hazırlar ve toplar.

Okulun bölümlerinden birinin adı nedir?​

Okullarda sınıflardan başka birçok bölüm bulunur, her bölümün bir işlevi vardır. Bu bölümler şunlardır: Kütüphane, müdür ve müdür yardımcılarının odası, öğretmenler odası, rehberlik servisi, tuvaletler, kütüphane, kantin ve bahçe.

Okul yazışmalarını kim yapar?​

Öğrenci İşleri Birimi Okulun tüm iç ve dış yazışmaları, öğretmenlere dönük okul işleyişi ile ilgili ya da genel bilgilendirme niteliğindeki yazışmaları yürütür. Okul yöneticilerine herhangi bir nedenle ulaşılamadığı zamanlarda öğretmenler ve veliler tarafından bırakılan notları yöneticilerimize ulaştırır.

Okulun idari işlerine kim bakar?​

Okulun idari işlerine kim bakar?
Müdür; okulun öğrenci, her türlü eğitim ve öğretim, yönetim, personel, tahakkuk, taşınır mal, yazışma, eğitici ve sosyal etkinlikler, yatılılık, bursluluk, taşımalı eğitim, güvenlik, beslenme, bakım, koruma, temizlik, düzen, nöbet, halkla ilişkiler ve benzeri görevler ile Bakanlık ve il/ilçe milli eğitim …
 
Öğrenci Davranışlarını Değerlendirme Kurulu, müdür başyardımcısı veya müdür başyardımcısı bulunmayan okullarda müdür yardımcısının başkanlığında toplanır. Kurul, öğretmenler kurulu tarafından seçilen birer sınıf ve birer şube rehber öğretmeninden asil ve yedek üye, bir okul rehber öğretmeni ile okul-aile birliği başkanından oluşur.

Okulda çalışanlar ise müdür, müdür yardımcıları, öğretmenler, memurlar ve hizmetlilerdir. Müdür, okuldaki tüm işleri yönetirken, müdür yardımcıları da müdire yardımcı olurlar. Memur, okulun resmî ve idari yazışmalarıyla ilgilenirken, öğretmenler sınıflarındaki öğrencilerden sorumludur.

Okulda çalışan hizmetlinin görevleri arasında şunlar yer alır:
a) Okulun ve eşyalarının temizliğini yapmak,
b) Malzemeleri taşımak ve yerleştirmek,
c) Aşçıya mutfak işlerinde yardımcı olmak,
d) Yemek masalarını hazırlamak ve toplamak.

Okulun bölümlerinden biri kütüphane olup, diğerleri müdür ve müdür yardımcılarının odası, öğretmenler odası, rehberlik servisi, tuvaletler, kantin ve bahçe gibi alanlardır.

Okulun iç ve dış yazışmalarını yürüten birimi, Öğrenci İşleri Birimi olup, okulun idari işlerine ise müdür bakmaktadır. Okul müdürü, birçok farklı alanda sorumluluğa sahip olup, okulun genel işleyişi ve yönetimi ile ilgilenmektedir.
 
Geri
Üst