AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Office 365 Exchange nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Office 365 Exchange nedir?​

Microsoft Exchange hesabı bir iş veya okul e-posta hesabıdır. Size Exchange e-posta hesabını veren kuruluş bir Microsoft Exchange Server veya e-posta sağlamak için Microsoft 365Exchange Server kullanıyor.

Microsoft Exchange nedir ne işe yarar?​

E-posta ve belge paylaşımı, takvim, rehber ve veri depolama gibi birçok özelliği destekleyen Microsoft Exchange Server, sahip olduğu üstün güvenlik ve veri depolama özellikleri sayesinde şirketlerin iletişim trafiğini mevzuatlara uygun ve güvenli bir şekilde yönetmelerine olanak tanır.
Exchange Online ürünü kuruluş içerisi ve dışarısı için mail ile haberleşme ihtiyacını karşılayan bir Microsoft çözümüdür. On-Premise Exchange’in bulutta çalışan versiyonudur. Aşağıdaki Office 365 lisans içeriklerinde Exchange Online sunulmaktadır.
Office 365 lisans ne demek?
Microsoft® Office 365, şirketler için e-posta, ortak döküman yönetimi, tanıtıcı web sitesi, anlık mesajlaşma, web konferansı ve Office Web uygulamaları (Word, Excel, Powerpoint) çözümleri içeren çevrimiçi işyönetimi hizmetleridir.
Exchange mail ne işe yarar?
Exchange Mail, Microsoft Exchange Server içerisinde yer alan e-posta hizmetidir. Microsoft Exchange Server ise mail uygulaması ile beraber takvim, rehber, yapılacaklar listesi ve daha birçok özelliği bir araya getiren bir platformdur.

Exchange uygulaması nedir?​

Exchange Kiosk Nedir?​

Exchange Online Kiosk, ayrılmış bilgisayarları olmadığından daha az mesajlaşma özelliğine ihtiyaç duyan kullanıcılar için tasarlanmıştır. Abonelik, kullanıcı başına 2 GB posta kutusu alanı ve Outlook Web App aracılığıyla web tabanlı erişim olanağı sağlar.
Kuruluşunuz Microsoft 365’e kaydolduktan sonra yönetici, her kullanıcı hesabına farklı Microsoft 365 lisansları atayabilir….
- www.office.com/signin adresinde iş veya okul hesabınızla oturum açın.
- Ayarlar’a tıklayın ve Uygulama ayarlarım bölümünden Office 365’i seçin.
- Hesabım sayfasında Abonelikler’i seçin.
Neden Office 365 kullanmalıyım?
Office 365 kullanımıyla, Microsoft üzerinden yapılacak tüm işlemler tek çatı altında toplanmaktadır. Çalışmaların hazırlanması, kaydedilmesi, düzenlenmesi, paylaşılması ya da mail adresiyle entegre edilmesi gibi işlemlerin tamamı, Office 365 sistemi üzerinden gerçekleştirilmektedir.
Exchange nasıl yapılır?
Öncelikle cihazınızın “Ayarlar” bölümüne giriş yapınız. Daha sonra ayarlar bölümü altından “Hesaplar” menüsünden sırayla “Hesap Ekle”-> “Exchange” seçeneklerini tıklayınız. Açılan sayfada e-posta adresinizi giriniz. Dilerseniz bir hesap açıklaması da girebilirsiniz.
 
Geri
Üst