Oda kahvalti konsepti ne demek?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
264.936
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38

Oda kahvaltı konsepti ne demek?​

Adından da anlaşılacağı konaklama ücretine sadece oda konaklamasının ve sabah kahvaltısının dahil olduğu konsept. Oda kahvaltı konaklamada, sabah kahvaltısı dışında otel alınan tüm yiyecekler ve içecekler ekstra ücretlendirilir ve otelden çıkış yapacağınız zaman hesaplanarak size fatura edilir.

VIP odası ne demek?​

Otel Birimleri Arasında Özel Araç Keyfi Bir otelin vip odasında konaklıyor olmak tüm otelde özel hizmet almak anlamına geliyor.
Rezervasyon çeşitleri nelerdir?
Seyahat acentelerinde rezervasyon çeşitleri; otel rezervasyonu, uçak bilet rezervasyonu vb. münferit ve grup rezervasyonlarıdır.
Müşteri folyosu nedir?
Folyo Kartı: Müşterinin harcamaları, ödemeleri, kredilerinin takip edildiği kartlardır. Müşterinin bakiyesi burdan takip edilir.

Oda tipleri nelerdir?​

Otellerde oda türleri

Oda kahvaltı ve yarım pansiyon ne demek?​

Yarım pansiyon, otel fiyatına kahvaltı ve akşam yemeği ücretlerinin de dahil edildiği konsept. Yarım pansiyon hizmet veren otellerde kahvaltı ve akşam yemeği dışında oteldeki tüm yiyecekler ve içecekler için ekstra ücret alınır.
VIP nin açılımı nedir?
VIP, Çok Önemli Kişi anlamına gelen İngilizce Very Important Person ‘un baş harflerinden oluşan kısaltma[1], statüleri veya önemleri nedeniyle ayrıcalıklara sahip olan ve diğer insanlardan ayrılan ve önem arz eden kişileri tanımlamak için kullanılır.
VIP insan ne demek?
Açılımı Very Important Person olmaktadır. Kısaltma bu açılımın baş harflerinden oluşur. Başına Vip kelimesini alan hizmet kolları hitap ettiği müşteri kitlesini bu şekilde tanımlamaktadır. Vip Araç özel araç, Vip yolcu özel yolcu olarak tanımlanabilir.
Garantisiz Rezervasyonlar : Yaygın olarak münferit rezervasyonlarda kullanılır. Genellikle geliş saati verilmeyen yada herhangi bir ön ödeme yapılmayan rezervasyonlardır.
otelcilikte müşteri sayısına göre gruplandırmadır. otele giriş yapacak 1 ile 10 (arası) kişi için kullanılır.
Otele müşteri nasıl bulunur?
Oteliniz bünyesinde mutlaka bir satış temsilcisine sahip olmalısınız. Bu kişi yerel iş fırsatlarının dinamiklerine hakim olmalı. Otelinizi sürekli olarak konaklama yapan toplu firmalar bulunuyorsa, bunları ziyaret etmesini sağlayın. Onlara etkileyici hediyeler gönderin, ilişkilerinizi her zaman iyi tutun.
 
Geri
Üst